Verliefd op mijn buurjongen

Heeii,
Ik ben sindkort verhuisd naar een andere stad. Alleen ik denk dat ik een probleempje heb...
Ik weet het niet zeker, Maar volgens mij vind ik mijn buurjongen leuk..
Mijn broertje is er ondertussen al goed mee bevriend. Alleen had ik wat later contact met hem, dat is eigenlijk pas sinds vorige week. Vandaag is hij hier aan het logeren. Alleen...ik denk dat ik hem leuk vind, maar ik weet het niet zeker. Soms kijkt hij mij aan, en dan glimlacht hij naar mij, of wanneer hij een grapje maakt, kijkt hij mijn kant op.

Zou iemand mij tips kunnen geven, zodat ik zeker weet of hij mij ook leuk vind? ( andere tips zijn ook altijd welkom)😊
Liefs, S

20 aug 2017, S


Reacties

plaats reactie
1

Lieve S, een jaartje terug vond ik mijn buurjongen ook leuk. En mijn broer is ook vriend met hem. Maar wil je nog wat erbij sturen? Zo weet ik meer over je crush. En wil je tips om verkering, je gedachtes, het vertellen? Maak er wat van, je bent niet elke dag verlieft.

21 aug 2017, 19:08, Eva
2

Lieve Eva,

Bedankt voor je berichtπŸ’œ
Wij kunnen goed met elkaar praten, hij luisterd goed naar me, dat vind ik erg fijn.
Toen mijn broertje weg was (30 min), toen vroeg hij om samen iets te gaan doen. (Uit eindelijk hebben we gewoon een spelletje gespeeldπŸ˜†)
En hij is vooral heel erg lief voor me.

Het enige dingetje is dat hij 13 is, en ik ben 14. Maar gelukkig zit me dat niet in de weg.

ik ben (denk ik) zelf niet zo goed in tips geven in de 'liefde'πŸ˜… Vandaar dat ik het vraag.

mij maakt het niet uit welke tips je mij geeft, maar alvast SUPER bedankt πŸ’—

Liefs, S.

22 aug 2017, 00:08, S
3

Lieve S, bedankt voor je lieve bericht. En het gaat denk ik goed komen. Jongens doen meestal stoer, maar als hij zich anders gedraagt bij jou in de buurt kan het raak zijn. En anders geef ik je tips of verkering te vragen. Je kan het, liefs Eva. 😘😘😘

22 aug 2017, 12:08, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.