van niks naar teveel

hey!

Ik heb een tijdje geleden (1 maand ong) eindelijk mijn eetstoornis overwonnen, en ben eindelijk weer bijgekomen! Ik had zwaar ondergewicht door mezelf uit te hongeren.
Echter heb ik nu sinds 1 maand last van eetbuien, en dat is normaal na een eetstoornis omdat je lichaam hunkert naar vet en suikers en calorieën, echter merk ik dat het steeds erger wordt ('s ochtends al eetbuien, 3x op een dag, op verschillende plekken)
ik lig bijna iedere avond met vreselijke buikpin in bed omdat ik zo veel gegeten heb.
Op dat moment kan ik gewoon niet stoppen met eten en duw ik het zonder na te denken naar binnen, het MOET op dat moment gewoon, ik probeer dan mijn tanden te gaan poetsen maar iedere keer pak ik toch weer iets te eten.

heeft iemand tips hoe ik hier snel van af kan komen?
ik ben zo blij dat ik eindelijk af ben van alle stress, ik wil nu geen eetbuiten aan opbouwen, en buiten dat voel ik me zo enorm slecht erna!

hulpeloze groetjes, :)

11 aug 2016, Littlelouise


Reacties

plaats reactie
1

Misschien een keertje kijken waar je lichaam zoveel nood aan heeft en jezelf toestaan dat gene te eten. Het moment dat je begint met jezelf iets te ontzeggen lok je ze juist meer uit die eetbuien. Ook schrijven hoe je je voelde voor en na een eetbui kan helpend zijn. Ga je al naar een diëtiste ? Misschien zit je nog met wat te korten op een dag?

12 aug 2016, 13:08, kid
2

Ik eet juist heel veel,
En ben een jaar bij de dietist gezeten.
Maar dankjew voor de reactie!

12 aug 2016, 16:08, Littlelouise

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.