Tips niet-eten

Hoii, ik wil graag een beetje afvallen maar ik vind Dat echt mega moeilijk. Als ik zin heb in chocolade (wat vrijwel altijd is) dan probeer ik het niet te nemen maar dan kan ik er bie tg meer tegen en neem het toch ondat het heb zo lekker is. Ik heb ook altijd zin in eten, ik probeerde soms dan gwn broodjes te eten maar dat helpt gwn niet. Ik wil hem echt chocolade ofzo dus please geef tips. Dat met tandenpoetsen en veel water drinken helpt neit bij mij...

15 jun 2019, Anoniempjexx


Reacties

plaats reactie
1

Er is een forum afval-aankom tips op 99 gram die vol tips staan. Maar je omgeving bij afvallen is belangrijk ook moet je arts in lichten omdat je nog jong bent en dan goeie begeleiding hebt. Als je wilt kan ik je nog tips geven?

16 jun 2019, 09:06, juliatje.
2

Dat zou fijn zijn ja.

16 jun 2019, 22:06, Anoniempjexx
3

Het is wel handig als je omgeving om hulp vraagt voor steun en advies
Tip 1 *
Tip 2 Eet maximaal maar 6 keer op een dag en wacht 2-3 uur voordat je weer iets.
Tip 3 Heb geduld
Tip 4 Drink vooral thee,plantaardige gezonde melk zonder suiker en ook water.
Tip 5 Voeg geen suiker en zout aan je eten toe.
Tip 6 Maak een afval plan.
Tip 7 *
Tip 8 Doe aan yoga, Pilatus.
Tip 9 Eet elke dag uit de schijf van vijf.
Tip 10 *
Tip 11 Sport elke dag een uur.
Tip 12 Probeer als je gaat trainen aan techniek,cardio en krachtraining te doen.
Tip 13 Let goed op etiketten, dan weet je wat je binnen krijgt.
Tip 14 Eet brood met gezond beleg zoals, fruit en groente.
Tip 15 *
Tip 16 Zit niet te lang stil*
Tip 17 Wees blij met vooruitgang.
Tip 18 Maak sporten leuk door bijv. Muziek te luisteren
Tip 19 *
Tip 20 Eet volkoren producten.
Tip 21 Eet elke dag uit de schijf van vijf.
Tip 22 Probeer weinig te stressen en slaap voldoende
Succes zeg maar als meer advies wilt

* Dit bericht is aangepast door de Moderator

18 jun 2019, 08:06, juliatje.
4

Hey een kleine tussen door tip als je zin hebt chocola chips of snoep neem dan wat Citroën zuur en al je trek verdwijnt (bij mij tenminste)

19 jun 2019, 18:06, ❤️
5

Je mag best lekkere dingen eten, maar dan in kleinere hoeveelheden. Eet bv een paar blokjes chocola ipv een hele reep. Of een klein zakje chips ipv een grote zak. En eet het dan alleen als je er écht veel trek in hebt.
Het is toch niet realistisch om bepaalde dingen compleet te schrappen want dan krijg je er alleen maar meer zin in.

22 jun 2019, 16:06, Nico

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.