Oh my gosh best dieet ever gevonden !!!!!

Cinnamon drink
Dit ken je vast wel van een paar jaar terug was een hele hype maar ik dacht he weet je wat ik ga het proberen en ik zie meteen als resultaat na 1 dag mijn buik is een stukje strakker geworden je schenkt kokend heet water in een mok en je doet een halve lepel Cinnamon (kaneel ) er bij goed roeren en opdrinken dit doe je als je op staat en als je naar bed gaat hier val je wat mee af doe dit niet langer dan 2 week dat kan lever schade aanbrengen

12 jan 2018, Cinnamondiet


Reacties

plaats reactie
1

Om af te vallen moet je lange termijn minder calorieen eten dan dat je verbrand, een beetje kaneel kan je echt niet laten afvallen. Als je afvalt is het vocht of poep.

13 jan 2018, 00:01, uh
2

Lieve meid, ik wil niet afvallen. Maar wel lief dat je dit wilt delen.

13 jan 2018, 08:01, Eva✨
3

Dit vlak voor het slapen innemen heeft niet zoveel zin hoor. Je kan het beter meteen na je avondeten innemen.

Kaneel stabiliseert je bloedglucosespiegel, waardoor de trek in zoetigheid wordt weggenomen. Heet/warm water neemt je algehele eetlust weg. Dus zodoende heeft dit meer effect, vlak na het avondeten dan vlak voor het slapen gaan. Dit drankje om ong. 15.30/16.00 uur nemen kan ook zinvol zijn. Dit om de 'lekkere trek' rond 16.00 uur te voorkomen.

13 jan 2018, 16:01, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.