Niet iedereen met een eetstoornis heeft anorexia

Hee lieve meiden, als jullie informatie willen over eten en schoonheid en een lach, kijk dan op het kanaal van proud2Bme. Dat is echt een goed kanaal. En dan oordelen we niet zo snel. Je kan beter zijn. En daarom raad ik deze video van de titel aan. Liefs Eva.

23 sep 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Of dit filmpje
Straatvraag: Eetstoornissen in Nederland

23 sep 2017, 20:09, Eva
2

Zelf had ik nao. Ik ging wel eens een vreetbui hebben. Maar weetje iedereen denkt dat anorexia het meeste voorkomt. Terwijl ze stiekem wel eens chocolade of cola eten. Dus het lijkt ernstig. Het gaat om gedachtens niet steeds over gewicht. Iedreen die aan anorexia denkt. Ze kennen ook geen andere eetsttoornissen. Daarom gellof iedereen in anorexia. En het is niet altijd leuk en uniek. Hoe meer het krijgen hoe erger. Dus alsjeblieft den na. Ik heb een behoring gekregen van de dokter. Maar veel niet. Doe dan een eerlijke test. Het kliniek is een vreselijke zware hel. En ik was wel trots op de opname. Ik voelde me anders. Maar toch ook schuldig, ik was echt gestoord. ik was blij dat ik goed was in iets anders. Maar liever anorexia zo word ik gezien enzo. Ik wou ook wat aandacht. Maar mijn verdriet was geen keuze. En als iedereen steeds anorexia denkt ben ik weer verdrietig. Maar ik krijg meer zin om te afvallen door de meiden met anorexia. dus show je anorexia niet.

23 sep 2017, 20:09, Talita
3

ik ken mensen van 90kg die anorexia hebben het is niet iets lichamelijks maar echt puur iets geestelijks

24 sep 2017, 17:09, Mels

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.