Niemand is de beste.

Hoi lieve kijkers, veel van julie zijn onzeker. Julie willen dunner of dikker zijn of met vrienden. Maar zoals iedereen verteld niemand is perfect. Ik zie vaak ruzie op deze groepen, maar iedereen heeft een mening. Natuurlijk ben je tegen anorexia maar vrgeet ook niet de rest. Want het even gaat niet om afvallen. Het is het belangrijkste om te genieten. En dan kan je nog we dik of dun zijn maar je moet beter een gezond gewicht hebben. Sommige zijn gepest, en daar van zijn ze geopsedeert. Maar er zijn dunnen mensen en veel denken o die heeft boulima of anorexia. Er is aandacht voor eetstoornissen maar dat weten wij wel. Anorexia is net als gevoelens besmettelijk omdat je iemand anders met hetzelfde bmi ook onzeker maakt. En je ouders betalen het eten. Mensen zijn verdrietig en zo als ik zij je bent gewoon mooi. Het hoort toch bij je bouw sommige mensen moeten eten of hebben snel honger of poepen vaker. Er zijn zoveel redenen maar pas op. Later schikkek wij nog. En dan krijg je de hele vele nare gevolgen. En je kunt meer bereiken als je verdrietig bent los het op maar niet met afvallen. Houd van jezelf het mag best je bent het waard om te vechten. Maar het leven draait niet om anorexia of boulima het komt gelukkig niet vaak voor maar ik lees dat veel anorexia of boulima willen. Dat is ook erg net zo erg. Met dun hoef je niet perse een eetstoornis te hebben. En later komen julie hier achter. Want met zoveel ondergewicht ga je veel eerder dood. Ik hou van julie liefs Eva

28 jun 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Goed bericht!!
Love xx Angel😇

28 jun 2017, 16:06, Angel😇
2

Lieve Angel😇 bedankt. Jij poost ook leuke dingen

28 jun 2017, 16:06, Eva
3

Wat leuk en lief om eindelijk eens een positief berichtje te lezen van je Eva.

28 jun 2017, 19:06, 18+
4

bedankt

28 jun 2017, 19:06, Eva
5

@Eva hoi zelf heb ik veel dingen verteld ver anorexia dat het verwende aandachttrekkers zijn die willen spijbelen maar zelf heb ik ook boulima gehad daarom praat ik zo ik wil dat niemand er een krijgt net als roken een iemand wou het een eetsttoornis is besmettelijk niemand is dik en jij bent dun ik vindhet ook stom dat zij zo onzeker zijn en zo verdrietig ik wil aardig zijn en ik heb mijn mening dus beoordeel niet iik kn ze wel ik heb zelf in het ziekenhuis gezeten eerst gooide ik mijn eten weg in afrika maar ik weet dat het stom is idereen boeit het niks en dan zeggen ze het is niet mijn keuze maar ze luisterde niet en deden mijn uitschelden hard doen helpt beter begrij mijn nou ook eens ik weet dat anorexia niet vaak voorkomt en boulima vaker zo als jij zij dat is omdat het een andere vorm heeft met anorexia kan je ook geond gewicht hebben maar met eerst dik dan heb je geen anorexia omdat je daar nog aan denkt daar be je nog vol van dan
** had je overgewicht en ben je nog vol van je dikke gewict en gepest zijn maar jou verdit verwerken doe dat niet wij zijn er ook nog wij hebben aandacht op en andere mnir en rouens anorexia is niet erg want dan krjg je boze mensen en woedendeaandacht boulima is erger omdat je dan geen of minder hulp krijgt en aandacht maar BED is erger weet je je kan aandacht aan anorexia besteden maar wij weten het nu wl dus kap want geen ook aandacht aan boulima of BED even erg dus oordeel niet over dunnen mensen 60.000 of minder hebben het ijk maar op VOEDINGCENTRUM daar zie je het dus kap
* dit is aangepast vanwege het taalgebruik

28 jun 2017, 19:06, hoi
6

Echt wel ik ben de beste🎉👑👸🏽

29 jun 2017, 07:06, Sws ben ik de beste😐🌚
7

je moet ook van jezelf houden maar pest niemand bedoel je het als grap

29 jun 2017, 17:06, Eva
8

Duhh Tuurlijk hou ik van mezelf, als je het vaak genoeg zegt komt het van zelf wel🤗

29 jun 2017, 22:06, Sws ben ik de beste🌚😐
9

Heel goed van jou, dat moet ook. Je bent wel slim natuurlijk moet dat ik bedoel dat niemand beter is slimmer. Wel in geldrekenen ben jij dat maar die is weer beter in taal. Dus sommiggen scheppen ook op. (Niet dat ik dat erg vind het is beter als onzekerheid) Jij bent zoveel waard en je moet jezelf ook belangrijk vinden. Voor mijn zijn julie belangrijk. En je mag jezelf ook de beste vinden. Maar ik bedoel ook er zijn meisjes zo onzeker terwijl ze maar net te dik zijn of ondergewicht of een normaal gewicht hebben. En het hoort bij hun bouw en veel vinden dik zijn mooi. Maar het gaat ook om gezond zijn en met dik heb je minder gevolgen en ruzie. Maar bij een film: Emma wil leven. Zij was geen mens. En ik schok ook toen in groep 7 zon heel dun meisje kwam van nog maar een bmi van 14. Ik wil zeggen dat je tervreden moet zijn en gezond. Want met zwaar ondergewicht zie je er niet heel mooi uit. En je krijgt dan ook darm en bot probleemen. En ook van buiten heb je blauwe ogen en een rood gezicht en geen haren en lelijke tanden.

30 jun 2017, 16:06, Eva
10

Laat iedereen gwn zijn eigen keus maken, als jij ondergewicht wil ga ervoor maar jij zal ze,f de gevolgen zien😐

2 jul 2017, 09:07, Sws ben ik de beste
11

Lieve Sws ben de beste, je hebt ook wel gelijk maar het is ook wel soort van hun keuze. Maar bv 8 kilo ondergewicht is veel dan ben je veel te dun. En dan mis je school en moet je ook een niveu lager misschien. Zelf begin ik er niet aan en als ik het doe ben ik wel zo slim om het veilig te doen. Ik heb dit ook gepoost op een site (zeg maar niet de naam een hele gevaarlijke stomme site) Sommige willen het hoor ik (dat is net zo erg haat je school ben je gepest en krijg je bijna geen aandacht) niet dat dat minder erg is. En het gewicht maakt niet uit. Soms is iets besmettelijk als iedereen anorexia heeft krijgt de ander het ook. Het is angst om te eten en je wilt niet aankomen. Je hebt een opsessie je durft het niet en je bent niet blij met wat je kan. Het gaat om perfect zijn. Dat is het en je kan ook een normaal gewich hebben. Vecht je wilt toch je leven terug dat is toch wat je wilt. En je wilt toch ook langer leven. Zoveel ondergewicht is heel ongezond en je leeft korter als ons. En zoals ik al zij in het ziekenhuis of kliniek wil je niet daar heb je geen internet vrienden en privé een gevangenis. Liefs Eva

2 jul 2017, 10:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.