MEZELF HATEN

hoi cutie's. ik heb echt meedelijden met mezelf. ik ben lelijk. alsof je met anorexia het moeilijk hebt. nou gek genoeg wil ik anorexia.

ik ben dom, lomp en gemeen. ik woord ook gepest voor dom en bich. niemand zij sorry. ik woord ook mongool genoemd. niemand wil mijn ergens anders na sturen. ik ben de jongste van de klas. ik mag niks en mijn zus wel. iedereen die het goed heeft of aardig is doet mijn ontroerend. echt heel erg. ik moet mijn huilen in houden van mezelf. als ik huil wat denkt mijn klasgenoot waar ik verlieft op ben dan? Hij is zo stoer. ik wil niet dood. maar ik haat mezelf. en toch hou ik van me. ik doe gemeen omdat ik depresief ben. ik ben lui. kon in maar gewoon in het openbaar koek en chips en snoepjes nemen. Of chocolade en cake. Of ijs al dat lekkers. Maar nu doe ik het stiekem eten.ik zit op een school voor iets waar je exstra hulp mee hebt. in een brief stond ook dat ik gek ben en arogant doe. en een mens uit mijn klas die is echt een opschepper ik wou naar dat niveau en nu mag hij. Ik heb geen recht. ik ben dom. een meid die niet te huilen durft. ik heb echt zoveel hoogtevrees. ik wil geen lomp mens met anorexia zijn. Maar wat moet ik doen? Dood wil ik niet. ik wil in een donker hoekje met dekens en internet en lekkers zitten. terwijl ik in een knuffel heb. niemand doet iets tegen het pesten. ik heb ook gevochten. maar het is zo erg. niemand neemt het op. en een keer man ik het op maar nee die hoorde het zogenaamd niet. ik troost iedereen maar hun lachen als ik weg loop. en roddelen. ook omdat zij denken dat ik anorexia heb. waarom doe ik zo idiood? ik wil niks. saai en verdrietig is mijn leven. ik wil me niet groot houden. mijn ouders en zus die ik pijn doe. ik kan niet meer. ik wil niet in coma raken? ik heb zo dringend hulp nodig. Wil jij mijn helpen?

2 aug 2017, noah


Reacties

plaats reactie
1

Beste Noah,

Wat ontzettend vervelend dat jij, je zo rot voelt.

Je bent altijd welkom om het hier eens met ons over te hebben over de chatten of de mail. Dan kunnen we samen kijken of we jou hierbij kunnen helpen.

Groet!
99gram

2 aug 2017, 17:08, 99gram
2

Geloof me, anorexia wil je niet ( ik heb ervaring 🙃)
En je hoeft niet gemeen te zijn als je depressief bent, je kan gewoon proberen wat meer met andere mensen mee te leven. Maar wees vooral de beste versie van jezelf! Wees zelfverzekerd, ik weet dat dat lastig is maar pesters kunnen daar niet tegen. Ze pesten je alleen maar omdat ze denken dat je zwak bent, maar dat ben je niet! Maak vrienden, in of uit school! Doe dingen die je leuk vind en ga alleen om met mensen waarvan je houd!

2 aug 2017, 17:08, Kitty
3

bedank echt lief allebij. maar nog steeds laat ik het niet los.

2 aug 2017, 19:08, noah
4

Raap jezelf bij elkaar. Jij bent de enige die jou kan helpen! Succes zx

3 aug 2017, 17:08, Hh
5

bedankt

3 aug 2017, 18:08, noah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.