Klik gewoon❤️

Heeyyy
Ik wil eff dit kwijt, Kheb een eetprobleem en laatste tijd gaat slecht. Mijn zussen gaan weg op vakantie en Kwilde niet mee want dan kon ik werken en als ik werk heb ik minder tijd om te eten en beweeg ik super veel. Ik ga aanstaande week 2x folder doen wat 4,5 uur wandelen is intotaal en 6x ochtendkrant wat 7 uur wandelen en 2 uur fietsen is en daarnaast moet ik bij de appie werken, wat dus 4x 2 uurtjes zijn en ik moet er ook heen en terug fietsen wat dus 4x 11 km is. Dus ik beweeg best wel veel aanstaande week en daarbij wil ik ook naar de sportschool en thuis gewoon workouten.. ik had voor de zomer veel motivatie voor gezond en normaal gedragd ivm eten enz. Ik heb ook mijn psycholoog mail gestuurd maar die reageert pas rond 14 Augustus, ik heb alleen maar minder en minder motivatie voor hulp want het is echt lang geleden dat ik met iemand heb gepraat. Ik heb laatste tijd ook zoveel stress waardoor ik het gwn op eten wil afreageren.. pfoe dat was eff opluchting

11 aug 2017, Alex


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Alex, waarom beweeg jij zoveel dan? Vind jij jezelf te dik. En ik begrijp dat je je niet goed voelt. Want met anorexia bereik je niet veel. Ik ben er voor je

12 aug 2017, 08:08, Eva
2

Hoi Eva, ik heb geen anorexia Kheb gwn gezond gewicht, en ja ik beweeg ziveel want zo kan ik compenseren met wat ik gegeten heb🙂

12 aug 2017, 13:08, Alex
3

Lieve Alex, meestal zie je niet in of je iets hebt. Maar ik moet ook niet te snel oordelen. Het was als waarschuwing bedoeld. Maar waarom sport je zoveel en eet je zo weinig? Je wilt toch niet op ongezonde manieren afvallen? Mag ik weten hoeveel je weegt en wat je lengte is? Liefs Eva

12 aug 2017, 14:08, Eva
4

Als je veel beweegt hoef je nog geen anorexia te hebben als je gewoon 3 keer per dag goed eet is er niks aan de hand

12 aug 2017, 19:08, Helper
5

Het gaat er niet om afvallen Kwil gwn controle hebben

13 aug 2017, 15:08, Alex
6

Maar.. Als je de controle al hebt en al op een gezond gewicht zit, moet je niet proberen om nog lichter te worden. Dus tenzij jij nu overgewicht hebt zou ik er maar gewoon mee stoppen. Eet gezond en beweeg genoeg, maar géén overdreven gedoe. Als het niet nodig is NIET afvallen.

-Je mag altijd om tips vragen

13 aug 2017, 19:08, Mai
7

Jullie snappen het niet😩 Kvoel me gwn veel beter Wnnr ik leeg ben

13 aug 2017, 20:08, Alex
8

Maar het is niet goed voor je, en dat snap jij niet. Wie wint, jij of het o zo fijne lege gevoel?

13 aug 2017, 21:08, Mai
9

Lieve Alex, heb je dan het gevoel dat je vol bent je niet goed voelt? Sorry dat ik je niet snap. Is het dat je dun wilt blijven? Of dat je je misselijk voelt. Mai heeft gelijk (vind ik) het is heel slecht om zo leeg te zijn, en nog te sporten. Maar ik weet niet of ik iets goeds zeg.

14 aug 2017, 09:08, Eva
10

Nee het is niet dat ik misselijk word ofs, het verdooft mijn gevoelens, Kwil niet pijn ofs voelen door dingen die ik mee heb gemaakt. En als ik neit zoveel eet dan voel ik ook niet zoveel

14 aug 2017, 12:08, Alex
11

Wat heb je dan meegemaakt ?

14 aug 2017, 12:08, juliatje.
12

Uhm deel ik liever niet

14 aug 2017, 14:08, Alex
13

Hoe moeten we je dan helpen? Je kan misschien een psycholoog zoeken en/of diëtist.

14 aug 2017, 15:08, Mai
14

begrijpelijk.

14 aug 2017, 16:08, juliatje.
15

Ik heb me aangemeld bij psycholoog mijn gesprekken beginnen 21 augustus. Alleen ik had 1 augustus mijn psycholoog een mail gestuurd maar ze was op vakantie, ze zou pas na 14 augustus reageren.. Kben alleen maar dieper de put ingegaan en vandaag is 14 Augustus en nog steeds niks ontvangen.. maakt me echt hopeloos

14 aug 2017, 21:08, Alex
16

Goed dat je bij een psycholoog had aanmeld en ik ben er voor je.

15 aug 2017, 08:08, juliatje.
17

Nog even vol houden, ik hoop dat de psycholoog je verder kan helpen.🔅

15 aug 2017, 10:08, Mai
18

Kheb van me psycholoog mailtje terug ontvangen en ze wil dit dus maandag bespreken maar Khad liever dat ze gwn in de mail advies had gegeven, Kvind echt moeilijk om face to face te praten

15 aug 2017, 14:08, Alex
19

Maar misschien is het wel beter face to face misschien heeft het meer effect.

20 aug 2017, 10:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.