ik zie het leven niet meer zitten

heey,

ik heb dit nog nooit gebruikt dit is nog nieuw voor me. Ik ben opzoek gegaan naar dit omdat ik dood ongelukkig ben. Ik heb buiten mijn moeder en zus niemand om mee te praten. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader wilt me niet meer zien. Ik heb dus een stiefvader. Ik heb vaak ruzie met mijn zus, tenminste laatste tijd heel erg. Met mijn moeder ook. Ik word laatste tijd alleen maar boos op hele kleine dingen. Ik kan mijn gevoelens niet uiten waardoor ik alleen boos ben. Vriendinnen heb ik niet dus ik kan niet praten over dingen met iemand. Ik vertrouw niemand ook meer. Ik ben heel erg ongelukkig en alles lijdt eronder.

8 jan 2017, anoniempje1234


Reacties

plaats reactie
1

Beste anoniempje1234,

Zo te horen heb je het erg zwaar. Je voelt je erg ongelukkig en hebt (bijna) niemand om mee te praten. Wat ontzettend moeilijk. Hartstikke knap dat je hier om hulp vraagt! Moedig van je!
Als je eens met een deskundige wil praten, kan je elke werkdag van 16.00 tot 18.00 en van 19.00 tot 21.00 hier anoniem chatten. Of je kan ons een mailtje sturen.
Sterkte.
Groet! Moderator

8 jan 2017, 19:01, Moderator
2

Het spijt me heel erg maar ik kan weinig doen om te helpen. Wat wel kan helpen is op een sportvereniging gaan en daar een proeflesje doen en kijken of dat team je wat lijkt, of misschien wanneer je op vakantie gaat dat je mensen ontmoet (als je op vakantie gaat tenminste) en daar mee blijven appen-bellen en dat je daarmee kan praten

Succes!

9 jan 2017, 16:01, Xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.