Ik wil een kind ;()

Heei allemaal,
Ik ben 13 en ik heb sinds een paar dagen echt heel erg het gevoel dat ik een kind wil :) gister was ik logeren bij een vriendin van mij, en haar pasgeboren neefje was daar dus ook :)) ik kan het niet beschrijven maar toch... ik wil echt heel graag zon klein schatje om me heen :D mijn vader heeft ook een nieuwe vriendin (mn ouders zitten in een scheiding) en ik droomde dus dat ik een klein halfbroertje had, en ik was serieus nog nooit zo blij geweest!! Wat is dit???

Xxx 13 jarige meidd

8 feb 2016, Ikkkeee


Reacties

plaats reactie
1

Ik raad je vooral op deze leeftijd geen (eigen) kind aan, het komt met veel verantwoordelijkheid en veel tijd. Later mag je natuurlijk vrij een kind hebben, maar nu zou ik focussen op jouw studies en toekomst. Misschien kan je jouw vader vragen of hij zin heeft in een tweede kind?

8 feb 2016, 18:02, Expert
2

Thnxx @Expert :)
Nog iemand anders iets?x

11 feb 2016, 00:02, Ikkkeee
3

vooral niet aan beginnen op jou leeftijd. Als je eenmaal een kind hebt (als de zwangerschap al goed gaat op die leeftijd) is je eigen leven over. Jou leven draait dan alleen nog maar om het opvoeden van jou kind. klinkt leuk, maar er is geen spraken meer van tijd voor jezelf of voor de leuke dingen die je eerst kon doen. Verder is je lichaam niet klaar (uitgegroeid) dus kunnen er veel complicaties optreden tijdens de zwangerschap en bevalling.

12 feb 2016, 11:02, shadow
4

Ik heb het zelfde gevoel maar ik wil zelf nu nog geen kind maar op m'n 24 wil ik m'n eerste

18 feb 2016, 22:02, Verlangennaarkind

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.