Ik wil dun zijn **

Ik ben 15 jaar en dik ik weeg 62,5 kilo en ben 1,65
Ik wil zo graag afvallen masr als het dan lukt dan gs ik weet eten en k haat mezelf exht want ik heb net 3 cupcakes gegeten echt gvd ik wil gewoon dun zijn en mooi zijn

**titel is aangepast door de moderator**

1 mrt 2019, Evi


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb hetzelfde, ik heb weer een grote mokka reep naar binnen gewerkt. Ik heb nu zo'n spijt. Ik heb al een mn eten uit gekotst maar dat wil ik niet meer. Als ik weer zo veel heb gegeten voel ik me hulpeloos... heeft iemand tips?

1 mrt 2019, 19:03, Xx
2

Beste Evi en Xx een keer in de zoveel tijd wat snoepen doen zoveel mensen alleen niet veel mensen zijn er eerlijk over.Als jullie echt willen afvallen dan is het beste op een gezonde manier want zo boek je echt vooruitgang.Dus stap voor stap gezonder eten met een doel voor ogen en een eetschema.Je kan ook hiervoor naar een arts toe.Zelf is kotsen geen gezonde afvaloplossing doordat: je gebit onherstelbare schade toe brengt door regelmatig over te geven. Het tandglazuur wordt hierdoor aangetast en dit komt helaas niet meer terug.Ook kan je niet meer ongesteld worden en last krijgen van keel en opgezette speekselklieren. En er zijn nog veel meer gevolgen voor braken.DUS DOE HET NIET Hier wat gezonde afvaltips.
Tip 1 Kauw goed op je eten(doe half uur per maaltijd )
Tip 2 Vraag anderen om advies en steun.
Tip 3 Verstop al het ongezonde eten en zet het gezonde eten in zicht.
Tip 4 Eet plantaardig
Tip 5 hang een motivatielijstje boven je bed en op de koelkast waar je positieve woorden kan lezen om je de moed in de schoenen te houden.
Tip 6 doe aan een leuke sport.
Tip 7 probeer te mediteren om dat het stress verlicht.
Succes en zeg maar als jullie meer advies wilt.

2 mrt 2019, 07:03, juliatje.
3

Een heel goed idee om aan leuke sport te doen! Want lopen is echt saai

26 mrt 2020, 06:03, Ta
4

Lopen hoeft niet saai te zijn! Je kan een film downloaden, bellen, muziek luisteren... en dan is de tijd zo voorbij

26 mrt 2020, 21:03, L
5

Hey,

ik snap dat je onzeker bent en dat je wilt afvallen.
Dat begrijp ik. Maar Anorexia wil je echt niet. Je wilt niet elke dag thuis zitten omdat je niet meer kan lopen. Je wilt niet dat je familie je niet meer vertrouwd vanwege t constante liegen over eten. Je wilt niet kotsend en jankend boven de wc hangen omdat je 1 boterham hebt gegeten. Dus please luister voordat je dingen gaat roepen als Ik wil anorexia, want ik gun t niemand,

16 nov 2020, 18:11, coco
6

Echt pls stop met zulke dingen te roepen
Weet je wel niet hoe k anorexia is. Mensen gaan er kapot aan!

16 nov 2020, 22:11, D💞
7

Neem een gezond dieet, je kan een diëtiste of huisarts hierom vragen, ga meer sporten
GA VOORAL NIET STOPPEN MET ETEN, DAT IS NIET GEZOND. Je diëtiste kan je een dieet voorschrijven die je op een gezonde manier af te laten vallen maar nog steeds het gezond aantal calorieën binnen krijgt.
schat pls, je wil echt geen anorexia hebben, kan je serieus aan doodgaan,
Trust me I know

2 dec 2020, 18:12, Gimmethemhandpics
8

Anorexia is erg slecht voor je lichaam, je kan je ongesteldheid kwijt raken vanwege niet genoeg voeding en als dat echt jaren doorgaat
Kan je je vruchtbaarheid verliezen, ook ben je continu moe en koud vanwege te weinig energie. Je wil ook echt niet in een kliniek zitten en smerige drankjes drinken die chemisch smaken als voedings vervanger of het ergste geval: sonde voeding (slangetje via je neus) samen met andere broodmagere meisjes die huilen en histyrisch worden als er een bord eten wordt neergezet. ben je nu nog niet bang genoeg? Wat dacht je van in het ziekenhuis vastgebonden aan een hartmonitor omdat je niet mag bewegen en moet wachten voor verplichte voedingstijdwn helemaal apleen met af en toe eens je ouders langs die in tranen zijn :)
Echt eten ipv drankjes, een gezond dieet en genoeg aan sport per week is veel gezonder en effectiever, en ook nog eens lekkerder. Denk ook, er zijn echt veel belangrijkere dingen in het leven dan je lichaam, je gewicht is maar een getal.
Pls, ik gun het niemand niemand om hier ook doorheen te gaan.
Wees verstandig.

2 dec 2020, 18:12, Gimmethemhandpics

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.