Ik weet het niet meerrr

Hoii allemaal,
Ik ben kind of obsessed met eten/niet. In de brugklas begon dit een beetje. In eerste instantie had ik er nog niet ontzettend last van, maar momenteel zit ik in de vierde en het maakt me gek. Ik ging vroeger in de tweede/derde proberen niks te eten/maaltijden skippen. Dit pakte vaak verkeerd uit. Als ik thuis kwam van school was de drang naar eten zo groot dat ik een heel pak koekjes at. Hierna ervaarde ik altijd een heel erg schuld gevoel, vreselijk altijd. Ik composeerde niet, dus ben gestopt met deze manier van af proberen te vallen. Was vrij zinloos namelijk. Een tijdje at ik weer vrij normaal, maar afvallen wilde ik nog altijd al te graag. Ik was ook wat aangekomen (van 51 naar 54 kilo), dit vond ik wel echt te veel. Ik begon met overgeven.. dit was wel next level vond ik. Ik zei ook tegen mezelf voor de een keertje, morgen niet meer doen. Dit was natuurlijk niet zo het geval.. overgeven was de nieuwe optie voor mij! Inmiddels kan ik niet meer zonder, ik ben een soort van verslaafd (doe het zo’n 1 tot 5 keer per dag, sinds 5 maanden). Ook ben ik gestopt met frisdrank/vruchtensap drinken en koekjes etc eten. Ik sla tegenwoordig mijn lunch over en op een of andere manier gaat het mij zo goed af. Nog nooit hield ik het gemakkelijk vol. Ik ben in 4 weken tijd van 53 kilo naar 48 gegaan (ik ben 1,65m lang). Mijn doel is momenteel 45kg, maar eigenlijk ligt mijn doel nog lager. Ik ben zo obsessief er mee bezig, ik kijk ook vaak op sm naar dunne meisjes enzo. Dit inspireert, triggerd en motiveert mij. Ik durf niet meer in mijn bikini te lopen en ik ben bang dat mensen merken dat ik afgevallen ben (merk je dat denk je? vijf kilo verschil). Ik heb wel het idee dat mijn ouders er elk moment achter kunnen komen dat ik braak na het eten (ben ook super lang op de wc enzo). Verder ben ik eigenlijk helemaal niet gelukkig. Ik heb last van zelfmoordgedachten en ik haat mezelf intens. Wat moet ik doen en heb ik iets ergs? Lfs (ben 15 btw)

16 feb 2019, e


Reacties

plaats reactie
1

Ja je hebt zeker een eetsoornis en dat is niet goed het beste is hulp in de omgeving zoeken,want wat je nu doet kan dodelijk zijn en er zijn nog meer minder leuke dingen die je kan krijgen met een eetsoornis.Dus stoppen met kotsen,hulp zoeken en beter eten kan de oplossing zijn voor je probleem.Want vroeg of laat krijg je tekorten en dan voel je nog stommer.En die zelfmoordneigingen komen door je eetsoornis.En die eetbuien houd je lichaam om je in leven te houden!

16 feb 2019, 08:02, juliatje.
2

Hoi e,

Je hebt een eetstoornis en als je dit nog langer volhoudt wordt je waarschijnlijk veel slomer, omdat je veel minder energie krijgt. Als je zo sloom wordt voel je je ook veel slechter. Neem contact op met iemand die je kan helpen, want geloof me, hier word je misschien dunner van, maar gezond is het absoluut niet!!

16 feb 2019, 12:02, Wyne
3

Hallo,
ik woog altijd 45, paar maand geleden in een keer 5 kg zwaarder geworden, naja ik weeg nu weer 47,2 na een maandje, ik was 2 weken op vakantie, en heb alles gegeten wat ik wilde, (Maar niet veel) ben 0kg aangekomen,
Ik drink veel water, en eet gewoon gezond elke dag, en kook me eigen eten, eigenlijk is het makkeljk aftevallen, je moet het gewoon willen, en lekkere dingen...eet ik nogsteeds elke dag, (koekjes, snoepjes)
je moet gwn weten wat je eet, dan is het makkelijk en leuk. ik zou nooit beginnen met overgeven, NEVER ik will gezond zijn en dat is mijn doel. nog een maandje en ik ben weer op de 45 :)

28 feb 2019, 09:02, vica

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.