ik heb last van eten

hoi ik ben hiba ik ben 12 jaar oud een ik weeg 56 kg een ik ben een meisje. de meisje moet altijd mooi zijn een dun maar dat ben ik niet ik vind niet leuk om te eten maar ik eet normaal als ik wil naar vakantie dan ik mag geen shorts aan voor mijn ouders waarom ?omdat ik ben dik.maar hun denken dat wij willen dik zijn .NEE dat wille we niet ECHT NIET niemand wil lelijk zijn NIEMAND .maak gewoon de ette die kan ons niet dik maken logisch EEN GEZOND HAMBURGER

waarom zijn we dik?

4 nov 2017, hiba


Reacties

plaats reactie
1

Hiba iedereen heeft een andere bouw ik heb bijvoorbeeld een wat dikkere bouw en eet meer dan gemiddeld en heb een gezond gewicht maar bij mij zit het in de de familie maar iedereen is anders.

4 nov 2017, 07:11, juliatje.
2

Lieve Hiba, ik vind dat juliatje gelijk heeft! Want veel van die meiden zijn van nature dun, en DUN ZIJN IS ECHT NIET ALTIJD LEUK HOOR. Show je bouw, wees trots op. Met onzeker zijn val je ook niet af. Ik weet je lengte ook niet. Als je heel veel medicijnen slikt, kan je ook dik worden. Misschien moet je je niet zo druk maken. 😘

4 nov 2017, 07:11, Eva🍂
3

Hoe lang ben je?

4 nov 2017, 13:11, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.