Ik heb eetproblemen

Hey, ik ben een meisje van 16 en ik heb heel rare eetgewoontes. Ik ben 1m60 en weeg 51 kg (dus een gezond gewicht). Het zit dus zo: van maandag tot vrijdag eet ik niets of heel weinig, ik tel geen caloriën, maar ik zorg gewoon dat ik niet meer dan 100 gram eet. En in het weekend heb ik meestal eetbuien. Daardoor blijf ik op gewicht of val ik heel langzaam af. 2 jaar geleden woog ik 65kg en mijn doel was toen om 50kg te wegen, maar nu is mijn doel verandert naar 42kg. Ik weet nier wat ik heb, misschien komt het door medicijnen dat ik neem (rilatine). Maar ik wil hier echt van af zijn, ik wil me niet meer de hele tijd dik voelen.

21 okt 2018, Ax


Reacties

plaats reactie
1

Ik neem ook soms laxeermiddelen na een eetbui

21 okt 2018, 02:10, Ax
2

Door die eetbuien blijf je juist in leven, omdat je zo weinig eet.Je brengt je lichaam echt teveel schade toe hiermee.Het beste is om op voedingscentrum,proud2beme te kijken wat een gemiddelde eet lijst is.Je kan ook het beste door een dokter laten onderzoeken of je niet ondervoed bent of andere gezondheidsklachten hebt.Succes en zeg maar als je meer hulp nodig hebt.

21 okt 2018, 07:10, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.