ik ga stoppen

heey allemaal de reacties van jullie helpen... dus ik ga nu echt stoppen met te weinig eten en stoppen met afvallen.. heeft iemand een gezond eetpatroon waardoor je op gewicht blijft ?
gr. Y

19 apr 2017, y


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Y super bedankt je bent een hele lieve meid. En je moet niet afvallen gelukkig ga stoppen. Maar ook echt doen. Veel slapen, geen frisdrank drinken, GEEN ETEN OVERSLAAN, niet te veel suiker eten! Lieve Y ik hoop dat je van jezelf houd. En niet gaat denken dat je dik bent want je bent te dun zelfs! Liefs Eva

19 apr 2017, 17:04, Eva
2

ahhh superlief! Dankjewel je steunt me echt :)
xx

19 apr 2017, 17:04, y
3

Heyy Y wat superknap van je!
Tips:
- Eet genoeg! als je te weinig eet wordt je juist dik omdat je lichaam het vet nergens op kan slaan!
- Eet ook wel genoeg groente
- Eet niet té veel vlees, maaltijden zónder vlees 1, 2 of 3 keer in de week zijn ook prima. Vlees is wel gezond maar al snel eten mensen er te veel van!
- Ontbijt goed. Mensen zeggen vaak dat ze niets kunnen eten ´s ochtends maar dit moet wel gewoon!

Succes met weer aankomen/op gewicht blijven!!
XXX Joya

19 apr 2017, 18:04, Joya
4

Dankjewel
;)

19 apr 2017, 18:04, y
5

Ik vind jou een hele lieve meid

19 apr 2017, 19:04, Eva
6

y mooi zo .probeer jezelf soms te belonen met iets bijv. een dagje uit zodat gezond eten leuk blijft soms mag je ook wat snoepen maar niet te vaak anders is het ongezond.hier heb je 2 voorbeelden van een gezond eetpatroon:
1
ontbijt : bakje yoghurt of 2-3 broodjes met beleg
lunch : 2-3 broodjes met beleg
avondeten : 3 opscheplepels van elk product wat je eet bij je avondeten.
2
ontbijt : 2 stuks fruit of een paar volkoren crackers met beleg.
tussendoortje : cracker met beleg
lunch : 2 wraps met groente of ander beleg of 2-3 broodjes met beleg
tussendoortje: granenkoekje
avondeten : 3 opscheplepels van elk product
tussendoortje : bakje yoghurt of een cracker

19 apr 2017, 20:04, juliatje.
7

ik ga snel ook stoppen ik heb het druk met school en goede cijfers dus ga ik snel maar jij bent VEEL TE DUN DUS NEE niet doen Xx

25 mei 2017, 17:05, tamaraaaa
8

ik ga binnenkort ook weg
vandaag ben ik jarig 15

26 mei 2017, 14:05, tamaraaaa
9

grapje 30 mei

27 mei 2017, 21:05, tamaraaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.