Ik eet bijna niks, wat nu?

Hee,
Ik ben 11 jaar, 1.64 en 57 kilo. Ik heb dus een boullimia, een lichte vorm, houd daar ff rekening mee a.u.b Ik eet dus steeds minder en dan weer heel veel, met een schuld gevoel. Zo is het al best lang. Nu eet ik steeds minder, omdat mn eetbuien dan minder worden. Ik val dus snel af. Dit is absoluut GEEN advies!
Mijn moeder, valt dit nu op en loopt te zeuren. Wie heeft een eetstoornis? en wilt met mij hierover praten?
xx Merel >loveyou1309 <gsm name

1 jun 2012, meisje..


Reacties

plaats reactie
1

Heeei
Ik heb precies hetzelfde als jou !
En heb ook boulimia !
Ik zal wel met je hierover willen praten :)

xxx Roos

2 jun 2012, 21:06, Roos
2

Hee roos

Heb je gosupermodel?
Ik heet daar *********
X
**het is niet toegestaan verwijzingen naar andere profielen te geven **

Dit bericht is aangepast door de moderator

3 jun 2012, 11:06, meisje..
3

Ik ben net zo lang/oud als jij, maar ik weeg wel 14 kilo minder, als je steeds minder eet, dat heb ik soms ook, dan heb je echt geen ZIN om te eten. Mijn moeder viel het ook op, na een tijdje is het weer normaal geworden, je moet minimaal 3 vaste maaltijden hebben per dag, bijvoorbeeld ontbijt/lunch/avond eten, en iedere keer een stukje MEER en niet minder eten! ;)

2 jan 2013, 10:01, Noah-
4

Ik heb Gosupermodel :) *********

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

3 jan 2013, 08:01, Noah-
5

Hoi meisje ik ben 18 en heb ook blumia helaas wel erg ik ben er voor in behandeling om dat ik niet zo door kan gaan ik wil je adviezen hier niet mee door te gaan niet eten om een eetbui te voorkomen klink bekend alleen op een gegeven moment lukt het je niet om daar van af te komen het is overgens ook heel ongezond voor je ik weeg nu 47 killo ik vind het veel te veel maar met mijn lengte mag ik niet klagen dus ik zie me zelf dikker als dat ik daadwerkelijk ben wat een onzin toch? We zullen wel moeten gaan eten en het accepteren ik hoop dat je hier wat aan heb x

3 jan 2013, 15:01, des

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.