IK BEN MODDERVET!!! ( dus heulpp)

Hoi ik ben 9(bijna 10) ik weeg 60 kg en mijn lengte is 159 ik voel me moddervetttt dat ben ik ook maar het raare is ik sport heel vaak 3 keer per week kikbox 1 keer gitaar en mijn eetschema is
1 boterham of een kopje pap met een beker melk 1 stuk fruit verschilt elke dag 3 sneetjes brood met 2glazen water avondmaal verschilt elke dag met limonade erbij daarna een schaaal met yogirt
En tovh heb ik als ik kijk ummm 4 vetbubbels en 3 dubbelkjnnem wat moettt ik soenn??????? Heulppppppp

28 feb 2016, Te dik


Reacties

plaats reactie
1

Heb je je middel omtrek al eens gemeten. Als je zoveel sport kan het best zijn dat veel ervan spier massa is.

29 feb 2016, 12:02, Crocro
2

Nja.. 60 kilo is wel een beetje zwaar ja.. Ehmm.. Eet niet zo veel yoghurt want okal is het gezond er zitten ook vetten in. Oké ehmm ik denk dat het verstandig is dat je 1 boterham s' ochtends eet en 1 fruitreep als tussendoor en middag eten gewoon 2 boterhammen en als avondeten.. Ehm miss moet ne niet zo veel op het bord scheppen! En natuurlijk s' avonds ook geen tussendoortje eten he? Haha! Maar dat is zegmaar hoe ik afval! Eet vooral niet te veel en vergeet niet iedereen is anders, bij mij kan het wel helpen maar miss bij jou niet! Iedereen is anders. Miss heb je aanleg voor eten!? (Klinkt heel raar) maar dat zij de schoolarts tegen mij (ik heb dat niet hoor) maar als je dat hebt is het moeilijker om afgevallen, of zit het in de familie? Zijn veel mensen in jou familie dik? Denk daar maar eens over na! O,ja op welke sport zit je? Want het kan ook daar aan liggen! O,ja ZWEMMEN kun je heel goed mee afvallen!

1 mrt 2016, 21:03, XxKirstenxX
3

Ik zit op kikbox

2 mrt 2016, 21:03, Te dik
4

Heb je je al eens afgevraagd waarom Japanners en Chinezen bijna nooit dik zijn?! Precies, omdat ze geen brood eten!
Brood vervangen zij natuurlijk dan weer met rijst enzo maar als je héééél veel brood eet is dat ook weer niet goed.
Trouwens het kan ook zijn dat je gewoon zware botten hebt of veel spieren van het kikboxen!

18 mei 2016, 17:05, Htr
5

Ja en als je echt nog meer wilt afvallen, drink je ook geen limonade meer

31 mei 2016, 15:05, AnonyMouse

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.