Hou ermee op!!! Trigger makers

Oke Djamila leuk voor je.
Minder als 0% heeft anorexia. Met bv nao voelen ze zich niet goed genoeg. Daarom kweken veel Pro-Ana bezoekers anorexia. Maar bijna niemand weet wat anorexia inhoud. Plaatjes van mensen die bijna niks eten en heel mager zijn.
WFT nep!!!!!!!!!!
Op het nieuws zie je vaak dunne vrouwen die opgenomen zijn in klinieken en ziekenhuizen die heel weinig eten. Dat is allemaal heel nep en komt weinig voor.
- Mensen met anorexia hebben ook vaak een normaal gewicht of geen ernstig ondergewicht.
- Bijna niemand van hun word opgenomen.
- De meeste komen er zelf dapper uit.
- Als je niet eet val je niet af. Je lichaam komt in spaarstand en bewaart vet en suiker. Als je wilt afvallen eet dan genoeg. Als je niet veel eet krijg je heel veel honger en eet je juist meer.
- En veel mensen met anorexia hebben vreetbuien.
Je wilt anorexia kweken omdat je andere eetstoornissen niet ziet zitten. Nou de meeste met een eetstoornis of ES hebben geen anorexia. De meeste met een eetstoornis hebben een normaal gewicht.

28 jun 2018, onderzoek


Reacties

plaats reactie
1

Sorry maar mensen komen hier om hun te verhaal te doen en voor hulp. Als jij daar niet tegen kan moet je niet op dit forum komen.

28 jun 2018, 21:06, KINDJE
2

Als je niet tegen mensen kan die hulp nodig hebben kan heb hier niks te zoeken op het forum

29 jun 2018, 13:06, juliatje.
3

juliatje. ben jij de baas hier ofzo? Echt dom dat je zo zeikt terwijl je nog maar 15 bent. Alsof je alles weet. En eetstoornissen zijn hier ook veel dus ga jij weg jet al je haar en gezeik. Ook met het klimaat.

29 jun 2018, 21:06, André
4

Andre dit is een forum om te helpen en soms heb je informatie nodig om te helpen en als mensen er niet tegen kunnen dan hebben ze pech en leeftijd zegt helemaal niks en Andre waarom ga je iemand afzeiken als je zelf ook niet alles weet dus ga niet zeggen dat ik niet alles weet terwijl jij ook niet alles weet.En vaak komen hier eetstoornissen voor ,dus dan hebben mensen daar hulp mee nodig.En hoezo moet ik met me haar en gezeik weg ? als jij ook van die rare reacties zegt(bijvoorbeeld op het forum van een meisje die zwanger is en ga jij zeggen dat je een baby door de plee moet spoelen)Dus nee ik ga niet weg en er gaan mensen dood door klimaatverandering dus je moet je echt schamen.

30 jun 2018, 08:06, juliatje.
5

Als jij er niet tegen kan ga jij toch weg? * Ga dan weg hier bv hier reageer je ook op. Een meisje dat hier haar veraal kwijt wil. Niet overal hoef je triggerende dingen bij te zetten. Ik weet dat je ruzie leuk vind. Maar ga iets nuttigs doen.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

30 jun 2018, 09:06, André
6

Andre ik ga niet weg en als ik onzin zeik noem dan lekker een paar voorbeelden om het te bewijzen.En ik ga niet stoppen met reacties.En Andre pech ik reageer waarop ik wil.En mensen die niet tegen 99 gram kunnen die moeten niet op deze forums kijken en dan is het niet nodig om hier een forum over te starten.En Andre wat is dan triggerent wat ik zeg? En Andre jou reacties zijn niet beter ofzo dus ga niet zeggen dat ik nuttiger moet doen.

30 jun 2018, 12:06, juliatje.
7

Okee jullie hebben gelijk. *
* Dit bericht is aangepast door de moderator.

2 jul 2018, 11:07, juliatje.
8

kap met me gebruikersnaam gebruiken.

2 jul 2018, 18:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.