help me met de liefde

he ik ben ariana megan

ik ben 14 jaar zit in de eerste want ik ben op de basisschool blijven zitten ik zit nu op middelbare maar ik kwam een jongen tegen uit de derde en hij is echt knap maar ik weet niet hoe ik het kan aanpakken ik dacht vergeet het maar! lukt dus niet weet je het is toch ook raar dat ik uit de eerste kom en hij uit de derde hij is een beetje een baasspelertje wat veel meiden leuk vinden

kunnen jullie me helpen hoe ik hier mee moet omgaan???

8 mrt 2016, aria


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Lieve Arla ik zou het vergeten

16 apr 2017, 15:04, Eva
2

Eva doe 'ns normaal! Ga een gesprek met hem aan! Weet zeker dat hij jou ook leuk vind!

28 jun 2017, 06:06, Angel
3

Dat was ik niet en angel doe pls niet zo boos. Ik was dat niet volgens mijn logde iemand verkeerd in. Iedereen heeft zijn mening heb respect. Ga een beetje met hem om en let niet op de bazigheid. En laat coole dingen van jou zien.

28 jun 2017, 13:06, Eva
4

Ik heb precies hetzelfde! Bij mij zit een jongen in de klas en hij is heul populair maar wel heel erg aardig en toont interesse. Volgens mij vindt hij mij niet leuk leuk. Maarja. Kom je hem vaak tegen? En is hij ook aardig? Jaja want je moet geen fuckboy willen :) ik hoop dat het bij jou wel lukt! Ik zou hem aanspreken of zo iets. Maarja ik ben geen pro in de liefde, ik denk niet dat iemand op mij verliefd is.. Succes!! Xx

28 jun 2017, 19:06, ****

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.