Help! ALLEEN MAAR EETBUIEN!

Heyy,
ik heb de hele tijd eetbuien! Ik eet dan ook alleen maar ongezonde dingen.... ik denk dan altijd: 'ééntje kan geen kwaad.' maar dan blijf ik door eten! ik heb ook al aan mn ouders gevraagd of zij mij kunnen helpen....maar meestal zijn zij er niet, dus dat helpt ook nii….

en eigenlijk wil ik beginnen aan een dieet, maarja zo gaat dat natuurlijk nii lukken...……………………………………..

2 jun 2019, Help Me!


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb zelf ook nog op de andere topics van jou gereageerd dus uit die tips kan je ook nog veel uithalen. En Als je echt wilt afvallen, hebben kleine aanpassingen van eetgewoonten veel meer effect, volgens wetenschappers. Stop met calorieën tellen en ga in plaats daarvan je ongezonde eetgedrag veranderen en eet niet met afleiding(tv,radio,tijdsschrift,krant en telefoon) hier nog wat tips.
1 40% van de mensen herkent de signalen van hun lichaam dat ze genoeg hebben gegeten niet. Ze eten gewoon door, dus die grote portie gaat helemaal op, dus luister naar je lichaam.
2 Te weinig drinken zorgt ook dat je dikker bent dus voorkom dat!
3 Probeer ook genoeg te slapen(verminderd je eetlust)
4 Eet van kleine borden.
5 Probeer in plaats van uit een zak te eten uit een bak te eten dan ben je sneller verzadigt.
Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

2 jun 2019, 16:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.