heb ik boulimia?

Heeii,
Ik ben te zwaar en wil daardoor graag afvallen. Ik eet 's middags nooit en daardoor krijg ik als ik thuis kom van school vaak eetbuien. Ik spuug het daarna soms uit. Heb ik boulimia? Wat kan ik tegen die eetbuien doen? Uitstellen lukt bij mij niet. Ik ben voor als je het wil weten 1,59 14 jaar en 55 kg
XAnoniempjee961325

5 feb 2016, Anoniempjee961325


Reacties

plaats reactie
1

Ja, je hebt de kenmerken van iemand die boulimia heeft. Als je wilt afvallen, moet je het niet gaan uitspugen en in plaats daarvan moet je je leefstijl gaan aanpassen. Je gaat niet dunner worden als je alles gaat uitkotsen hoor.

5 feb 2016, 20:02, shiningxstar
2

Wil even aangeven boulimia krijg je niet meteen maar als je zo door blijft gedragen krijg je het wel

7 feb 2016, 13:02, onzekeremeid
3

Hi! Je hebt waarschijnlijk wel boulimia, maar je bent in mijn mening niet dik. Als je niks eet past je lichaam je daaraan aan, dus alles wat je wel eet en niet uitspuugt slaat hij op als vet omdat je lichaam denkt dat hij niks anders krijgt. Daardoor is het heeeeel ongezond. En door teveel spugen krijg je ook viezen tenten en last van je keel. Veel sterkte! Xxx

31 mrt 2016, 16:03, Loveu

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.