Geen liefde!

Hallo, ik loop al heel wat jaren met een serieus psychisch probleem rond. Als ik het aan iemand vertel, of het nou online is of niet, snapt diegene het simpelweg niet of diegene geeft mijn autisme de schuld. Ik moet duidelijk dat dit probleem helemaal NIKS met mijn autisme te maken heeft. Dat weet ik gewoon, want van alle autisten die ik ken hebben zij dit probleem niet. Dus stop alstublieft mijn autisme de schuld te geven.
Hoe dan ook, ik heb een psychisch probleem waarvan ik nu meteen een diagnose wil hebben. Ik ben het zo enorm zat met dit probleem rond te moeten lopen, dat ik er slapeloze nachten van kan krijgen. Ik wil dat dit probleem nu genezen wordt, zodat ik er NOOIT meer last van heb.
Mijn psychische probleem is volgens mij een neurologische aandoening waardoor iemand totaal NIET in staat is liefde aan te voelen.
Ik hoop dat u, die dit leest, mijn probleem letterlijk opvat zoals ik het opgeschreven heb, want volgens mij heb ik het alleen maar juist opgeschreven.
Ik wil nu direct genezen worden, want ik kan er niet aan denken dit probleem tot aan mijn dood te moeten hebben.

15 nov 2022, Gimli


Reacties

plaats reactie
1

Heeeey, ik zou graag willen helpen maar ik heb echt geen idee sorry. Wel heel vervelend idd. En ik begrijp dat het niks met je autisme te maken heeft want ik ben ook autistisch en heb dit probleem niet. Maar ja, voor jou lost dat niet veel op. Ik wil je graag helpen maar idk hoe. Suc6 verder.
<3

17 nov 2022, 22:11, :)
2

Hallo gimli rustig maar dit is niks raars de kans is groot dat je gewoon nog niet verliefd geworden bent en Dat het nog komt mocht het wel zo zijn dat je echt niet verliefd kan worden dan is dit gewoon en seksualiteit het heet A-sexueel je voelt je dan gewoon niet angetroken tot anderen er dus dus niets psychisch met je aan de hand het is gwn net zoiets als bi of gay zijn niks ergs maar ik denkt dat jij nog wel verliefd word hoe oud ben je?

Hopelijk heb Je hier wat aan 🩷

15 jun 2023, 00:06, Me
3

Kan het niet gewoon zo zijn dat je "nog niet" de juiste persoon bent tegen gekomen?
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent?

Maar ik ben nu 16 en ik ben eigenlijk maar 2 keer echt verliefd geweest.
Ik heb wel een paar keer verkering gehad maar dus niet echt helemaal verliefd geweest al die keren.
En met degene waar ik echt verliefd op was kreeg ik niks. 🤨😬

Dus je moet het maar net treffen dat je nou net dat meisje of jongen tegen komt waarbij het wel meteen of na een tijdje verliefd zijn wordt.

Sterkte

15 jun 2023, 11:06, Amber16
4

Hallo
Dit is echt totaal niet erg de kans is groot dat je nog verliefd wordt enn anders ben je gewoon a-sexueel dat is ook oke 👌😋

25 aug 2023, 22:08, Me

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer