eetsoornis nikseten/vreetbuien

hee iedereen,

ik heb ene vraagje,
ik heb ene eetstoornis,
en die is erg irritant, want de ene keer eet ik niks en de andere keer heb ik echte vreetbuien en kom ik echt veel aan. hoe kan dit stoppen? ik loop nu al 5 jaar met een eetstoornis, ik loop al bij psycholoog en diëtiste.

hoe kan ik het beste ene eetlijst volgen?

ik heb trouwens overgewicht en ben bang dat mensen me niet serieus nemen.. maar ik heb wel echt klachten..
elke dag duizeligheid, hoofdpijn ( echt ene drukkend gevoel dan), zwart zien, snel misselijk, haaruitval, hartkloppingen.

wat moet ik doen? dit vertellen tegen me diëtiste?

ik ben zo bang dat het zeurderig over komt.. en ja...

wat moet ik nu doen?

want een normaal eet patroon lukt niet,
en ik heb ook nutri al..

xx Carleen

16 apr 2015, Carleen


Reacties

plaats reactie
1

Heei,
Ik zal naar een dietiste gaan, zij kan jou helpen een normaal eetpatroon op te bouwen!
x Dikanoniempje

17 apr 2015, 07:04, dikanoniempje
2

ik loop al bij een diëtiste ;)

maar dankje voor je reactiee

17 apr 2015, 20:04, Carleen
3

die eetbuien komen juist door het onregelmatig eten, heb ik (Helaas) ook last van gehad, ik heb 2 jaar lang anorexia gehad en heb hem na veel moeite "verslagen" maar over dat gaat het nu niet, maar ik had toen ik op een gegeven moment me goed kon houden aan de eetlijst van m'n dieetiste het gevoel of nouja bijna een dwang om nog meer te eten! vreselijk, ik kan wel zeggen "ja met de tijd gaat het wel over" maar dat is niet zo, je moet namenlijk zorgen dat je genoeg eet, dus eet zmorgen's smiddag's, eet na school nog een banaantje daarna avond eten en dan een lekker toetje of dergelijke, als je dit allemaal op goede tijdstippen doet krijgt je lichaam geen behoefte aan nog extra eten! (tiptiptip: eet wortels, daar wordt je sneller bruin van!)

xxx nashy

21 apr 2015, 19:04, nashy
4

Je kunt proberen, wat een heel goede vriendin van me heeft gedaan. Zij had ook al van alles geprobeerd tot en met een jaar lang leven op shakes toe. Heeft ook bij een dietiste gelopen en ook een aantal maanden weigthwatchers.

Toen heeft ze een stofwisselingskuur gedaan. is nu van 96 kilo naar 72 kilo gegaan en ze verwacht de laatste 4 kilo in de komende week te verliezen. Ze heeft geen last van jojo zegt ze.

** dit bericht is aangepast door de moderator, het is niet toegestaan om telefoonnummers via het forum te geven**

28 apr 2015, 12:04, Nightflyer

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.