eetbuien met anorexia

Ik ben onlangs naar de dokter geweest op aandringen van papa. Ze hebben bij mijn anorexia gediagnosticeerd. Een tijdje later vonden ze mijn gewicht zo schreiend dat ik een sonde heb gekregen, zit ik nu nog steeds aan. Na een ziekenhuisopname van 1 week ben ik net weer thuis. De knop is nu helemaal om. Ik ben van allerlei ongezonde dingen gaan eten, om zo snel mogelijk aan te komen en dat de sonde er uit mag. Echter heb ik 1 probleem. Dit is namelijk dat ik niet meer kan stoppen met het eten van ongezonde dingen (snoep, chocolade, koek) terwijl ik hier voorheen helemaal niets om gaf. En het ergste is nog dat ik dit allemaal stiekem doe. Hebben jullie hier enige ervaring mee of tips hoe ik dit moet stoppen, zodat ik op een gezonde manier aan kan komen? Ik zit nu namelijk al vol en kan dan geen gezonde dingen meer eten.

4 dec 2017, probleemgedrag


Reacties

plaats reactie
1

Probeer dan als jd bent aangekomen bent en een goed gewicht heb gewoon zoveel eten als je wilt. En als je goed gewicht heb kan je. Nog steeds blijven eten als je die calorieën ook maar weer verbrand bv hardlopen.

4 dec 2017, 16:12, Queen👑
2

Heb probleem is dat ik nu het idee heb dat ik meer aan het doorschieten ben naar een andere eetstoornis. Zit echt een beetje met mijzelf in de knoop, omdat ik eerst niet wilde eten en nu juist niet meer kan stoppen om ongezonde dingen te eten, terwijl andere zich zorgen maken over mijn gewicht. Ze zien namelijk niet dat ik last heb van eetbuien.

4 dec 2017, 16:12, probleemgedrag

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.