eetbuien bang om aan te komen

Hallo,
ik heb een probleem..
ik heb hier al wel eens eerder een topic geplaatst over compenseren en gewicht.. maar nu gaat het over eetbuien
ik had gister een eetbui en ik ben nu zo bang om aan te komen waardoor ik vandaag bijna niet ga eten..

weet iemand wat ik moet doen?
en weet iemand na hoeveel dagen je kunt zien hoeveel je bent aangekomen na een eetbui

gr Y

19 apr 2017, y


Reacties

plaats reactie
1

Je moet niet bang zijn om aan te komen, want je hebt al ondergewicht. Bovendien, van 1 keer veel eten wordt je niet dik.

19 apr 2017, 13:04, Verstandige eethulp
2

Lieve Y en andere hier, je hebt al ondergewicht als jij zo door gaat ben je echt flauw wat wil je nou dit moet je echt niet doen praat erover je bent al veel te dun VEEL TE als jij afvalt ben je dood door ernstig ondergewicht waarom luister jij niet naar ons dit is gevaarlijk. Je familie en vrienden houden van jou. Als jij dood bent zijn hun kapot. En ik stel me niet aan, alsjeblieft doe niks gevaarlijks en let op je voeding. Je krijgt heel veel honger. Drink minder frisdrank of snoep niet heel veel want je wilt toch niet in het ziekenhuis komen de hele dag in je bed liggen. Super saai. Je kan niet naar buiten je kan niet met je vrienden naar de stad. Je verveeld je daar dood. En dan moet je ook meer eten hé. Dat is toch niet leuk. Ze willen niet dat jou 'beginnende eetstoornis' terug komt en laten je daarom meer eten. En dan ben jij verdrietig omdat je dan niet TE dun bent. Alsjeblieft doe het voor ons

19 apr 2017, 14:04, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.