Eerste kus - versiertrucks

Hey allemaal,
Ik ben 13 en heb nog nooit gekust met een jongen op de mond. Is dit normaal? Wanneer was jullie eerste kus en hoe was die? Heeft er iemand tips? Want ik vind een jongen (hij is 14) heel erg leuk!
Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat geen enkele jongen oog voor mij heeft ☹️
Hoe merk je dat een jongen interesse in je heeft? Heeft er iemand n versiertruck?
Xx mij

3 jul 2017, Mij


Reacties

plaats reactie
1

Ik wordt 15 en ik heb precies hetzelfde! Ik vraag me ook af als het normaal is als dit redelijk laat is.

3 jul 2017, 23:07, justmexoxo
2

Lol ik ben bijna 14 en ik heb precies hetzelfde, in series enz zijn mensen op hun 15e al ontmaagd enzo maar, ik denk dat dat bij mij nog wel 10 jaar gaat duren wahahaa. Dus je bent niet de enige!

4 jul 2017, 09:07, Yeay
3

Het maakt niet uit als het wat langer duurt. De gemiddelde leeftijd is ook 14 jaar oud voor de eerste kus. Maar dan moet je natuurlijk wel verkering met iemand hebben. @mij, je merkt aan een jongen dat die verliefd op je is:
1. hij wordt rood als je in zijn buurt bent.
2. hij kijkt vaak naar je.
3. hij durft niet in je buurt te zijn.
4. of hij is juist extreem vaak bij je in de buurt.
Bij niet alle jongens merk je dit, veel weten het uitstekend te verbergen. Ik weet niet hoe je een jongen moet versieren, misschien is het ook beter als je wacht tot hij het bij jou doet.

4 jul 2017, 11:07, Lala
4

Heeft er nog iemand ervaring ?
Xx Mij

4 jul 2017, 18:07, Mij
5

Mijn vriendin wel, dan vertel ik dat. Lala heeft wel gelijk goede kenmerken opgenoemd. Mijn vriendin keek hem aan en ze vonden elkaar al een lange tijd leuk. Dus toen keken ze elkaar aan en toen gebeurde het. Ik zei tegen haar fris wel je tanden op. En zij deed het daarna was zij echt goed verliefd. Ze pakten elkaar ook aan zei ze. Verder weet ik niet

4 jul 2017, 19:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.