Een keer in de week eren koken !TIPS!

Ik moet van mijn moeder een keer per week koken omdat ze nog werkt en ik al zo’n beetje vrij ben. Hebben jullie nog tips of lekkere recepten

15 jun 2020, Lieveranoniemn07


Reacties

plaats reactie
1

eren* in de tekst was een typfoutje dat hoort er niet te staan 😂😁

15 jun 2020, 23:06, Lieveranoniemn07
2

De 15 minuten recepten van Jamie Oliver zijn snel klaar en erg lekker!

16 jun 2020, 08:06, Juliatje.
3

Dankjewel voor de tip ik ga kijken

16 jun 2020, 13:06, Lieveranoniemn07
4

WENTELTEEFJES
Ik maakte ze laatst en ze zijn heerlijk

1. Giet wat melk in een bak en doe er 2 eieren, twee lepels suiker en wat kaneel bij
2. Pak brood sneetjes (ik vind met wit het lekkerst) en doe ze een voor een 10 seconden in het melkmengsel aan beide kanten
3. Haal ze uit het melkmengsel en bak ze, draai ze alleen om als ze aan beide kanten bruin zijn, maakt ze lekker crunchy
4. Als je ze gebakken hebt klaart, doe er wat poedersuiker of stroop op, chocoladepasta is ook lekker

Geloof me, heilig 👌🏻

23 jun 2020, 21:06, 💅🏻
5

download de app van de albert heijn. Daar staan mega veel recepten op, stap voor stap uitgelegd. Je kunt daar selecteren op verschillende dingen zoals hoe snel het klaar moet zijn, veganistisch of vegatarisch enzo, soort keuken zoals italiaans, turks enzo.
Of zoeken op bijvoorbeeld ‘zoete aardappel’ en dan zie je alle recepten met zoete aardappel als je daar zin in hebt.

4 jul 2020, 22:07, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.