Chocolade verslaving

Hoii, ben een meisje van 16 ben 1,72 en weeg 77,8kg. Sinds nou een maand of 3 geleden was ik rond de 73kg. In die tijd heb ik een soort van chocolade verslaving opgebouwd eet ongeveer 2/3 hele repen per dag. Als ik in bed lig moet ik gwn een stuk chocola anders kan ik niet slapen. Daarnaast eet ik ook best wel koek en snoep. Weet niet bij hoeveel kilo ik veeel te zwaar ben maar is dit erg of valt het mee ?
Xxkus

20 sep 2017, Xxkus


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Xxkus, ik eet ook echt enorm veel. Ook waar veel caloeren in zitten. Maar ik kom geen gram aan. Ik denk dat je je bmi moet berekenen. Niet alles te letterlijk nemen, en geen anorexia kweken. Ik weet het ook niet. Maar ik zou ook wat water drinken of mint eten zo help je jezelf. Huge

20 sep 2017, 16:09, Eva🌈
2

Tf hoeveel evas zijn dr wel ni

20 sep 2017, 21:09, eva apocalips
3

Haha ja heel geliefde naam, was altijd zo. Ook in engelland als Ava. Haha leuk.

21 sep 2017, 07:09, Eva🌈
4

Heyy meis
ik heb even je BMI opgezocht en dit komt eruit:

"Overgewicht. Je gewicht is enigszins te hoog voor iemand van jouw leeftijd en lengte"

Je hebt dus overgewicht. Ik denk wel dat je moet stoppen met het eten van die repen en moet afkicken, want suiker is zowiezo slecht voor je. Je kan ook suikerziekte krijgen. Het is niet goed voor je, en later krijg je er spijt van dat je nu zoveel repen eet. Ik weet het; chocola is heerlijk en moeilijk om er vanaf te blijven, maar dan is het toch juist leuk om het af & toe te hebben en dan als een verlekkering.
Liefs

21 sep 2017, 20:09, Appelflap
5

Heyy lieverd !
Als ik jou was zal ik wel wat minderen..
Maar zal wel op gewicht blijven ! Iets ronder vind ik altijd mooier en fijner ! Maak je geen zorgen ! Je bent mooi zoals je bent en iets voller is altijd lekker ! πŸ˜πŸ‘ŒπŸΌ

25 sep 2017, 21:09, Madelief <3
6

Heeeyyy
Je bent nie de enige hoorπŸ˜…
Ik kan wel 1,5 op per dag...
per week heb ik er miss wel 5 op...
maar miss moet je echte pure chocola eten ( Idk of je dat doet ) want dat is gezonder dan de andere (niet dat puur gezond is) en miss wat minder het werkte bij mij...

25 sep 2017, 22:09, πŸ˜…πŸ˜πŸ˜˜
7

Hey πŸ˜…πŸ˜πŸ˜˜
Ander soort chocola kan verschil maken maar echt een miniscuul verschil... In 80-90% puur zit nog steeds veel suiker. 1,5 per dag is ook niet goed. Als je nou trek krijgt in chocola, neem dan gewoon een kauwgumpje! En neem een stukje chocolade na een moeilijk proefwerk, of na je huiswerk. En dan niet een hele reep, maar gewoon een lekker blokje chocolade. Afkikken zou ik zeggen. Je wilt echt niet later met 100 kg en suikerziekte zitten! En Madelief<3, of je het mooi vind om voller te zijn is je eigen mening. Ik ben blij met een smalle taille, dunne heupen en kleine borsten. De ander vind het grootste van het grootste mooi. Zoals ik zei is te dun niet goed en te dik ook zeker niet! Dus je kan het leuk vinden om dik te zijn, maar het is niet echt goed, en al helemaal niet als je niet kan stoppen met eten en steeds dikker, dikker, dikker wordt...
XXX

26 sep 2017, 17:09, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.