boze ouders omdat ik volgens hun alles fout doe

hallo allemaal, mijn naam is saar ik ben 12, bijna 13 en ik heb super weinig motivatie met school enz het is nu zondag en ik kwam vannochtend op het idee om inplaats van op me telefoon te hangen of te gamen mn boek te lezen. wat ik eigenlijk wel leuk vond, toen mn moeder wakker werd was ik net gestopt met lezen en toen zei ze van waarom zit je alweer op je telefoon en waarom doe je geen fl#kker aan school enzo en ik snap wat ze bedoeld want ik ben echt best een lastig kind, ik heb al zo veel dingen gedaan waar ik en mn ouders spijt van hebben en mijn moeder is gewoon best geirriteerd daardoor. maar ik probeer weer te verandere naar de oude ik alleen het gaat zo moeilijk als je alleen maar gemene reacties krijgt de hele dag. ik ben u ook aan het huilen en dat zeg ik niet op sneu te doen maar gewoon om te laten weten hoeveel pijn het me doet en stiekem hoop ik wel dat mn moeder dit leest, maar ik snap dat ze het lastig vind enzo maar ze sneunt me ook niet ze maakt het alleen maar erger door zich er telkens mee te bemoeien. ik voel me gewoon vreselijk en als ik bj mn vrieden is het weer anders, maar als iemand problemen heeft thuis, we kunnen vriedinnen worden en er over praten want ik begrijp meestal wel hoe je je voelt enzo dus als een van jullie iemand zoekt om een keer gehoord te worden door een leeftijdsgenoot, here i am
*** fijne dag iedereen.

en je hoeft echtniet onzeker te zijn je bent prachtig, je hoort het nu van mij en als andere wat anders zeggen laat ze lekekr stikken, ze zijn zelf 10x lelijker!

* is aangepast door de moderator

6 feb 2022, gezeik10x


Reacties

plaats reactie
1

hai, ik had ook wat problemen, niet zo zeer met school maar ik had problemen met het omgaan van het gedrag van kinderen bla bla bla veel gezeik maar mijn tip is: praat erover met je ouders dat je wilt veranderen en meer je best wilt doen. Ga als je het moeilijk vind op therapie, ik heb het ook gedaan en het is niet stom het kan je echt helpen! En je ouders houden echt van je! Als je je rot voelt praat dan met iemand erover bijv je mentor/juf/meester of je vrienden. Bij je vrienden kun je je hart luchten en je je mentor/juf/meester kunnen naar je ouders gaan en een gesprek voeren over dat probleem dat je hebt en dat je het wil veranderen maar het gedrag van je ouders dat niet ondersteunt. Suc6 en ik hoop dat je er wat aan hebt :) Love yourself en blijf geloven!!

6 feb 2022, 13:02, hiertipsbenbdwook12:)
2

heey, ik ben ook bijna 13 en heb het gevoel dat mijn ouders vinden dat ik alles fout doe. Ik heb een broer met adhd en een zusje met add wat ik best wel lastig vind, omdat het voor mijn ouders veel moeite kost om hun 'normaal te laten doen' om het maar even zo te zeggen. Ik voel me daar best wel onzeker over, en huil best vaak. (ben best heel gevoelig)
Ik denk dat voor jouw therapie best wel zou kunnen helpen. Ik wens je heel veel succes en motivatie voor school!
Xx

10 feb 2022, 23:02, Regina
3

hoi, mn moeder had dus gister een operatie en dus kan ze minder doen. Ik moest vandaag de was ophangen en daar hadik al de pest in want ik was bezig met een project en daarna vroeg ze me of ik appels wilde halen ik wilde niet want er waren genoeg appels en toen werd ze boos en trok aan mn haar en sloeg me en pakte mn telefoon af wat moet ik doen want normaal is ze niet zo

12 feb 2022, 13:02, anoniem
4

@anoniem

Als ze je vaker slaat moet je zeker hulp zoeken, maar anders is het misschien een idee om gewoon een beetje te wachten tot ze afgekoeld is. Mensen gaan soms best raar doen van narcoses

21 feb 2022, 13:02, Luna
5

@anoniem ik denk dat je een met iemand met praten als je moeer je vaker pijn doet ( ook mentaaal) Praat met iemand als je je slecht voelthet lucht echt op. zoek gewoon ie.and die je echt vertrouwt. Alles komt helemaal goed

3 mrt 2022, 21:03, loveyou
6

dank voor alle berichten! Gaat nu al beter, het was de medicatie

5 mrt 2022, 17:03, anoniem

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer