Ik heb een BMI van 25,6
Geschreven door Mariannneex op 25 jul 2013
IK ben 14 jaar 1m70 en 74 kilo. Ik heb dus een BMI van 25,6. Dat betekend dus dat ik te veelste zwaar ben. Soms walg ik gewoon van mijn lichaam.
Maar hier is het probleem. Ik eet niet echt super veel ongezonde dingen enzo. Ja soms als ik even een '' eetmoment '' heb. Maar naast dat, sport ik heel veel. Ik doe 4x in de week karate op hoog wedstrijd niveau. En me overgewicht zit me erg in de weg. Maar als ik let op mijn eten dan val ik alsnog geen gram af! Ja een halve kilo per maand. Maar zoveel geduld heb ik niet. hahaha. Maar als ik 4x in de week volop train een uur tot 2 uur dan zou je tog denken dat het sneller zou gaan?
Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coördinator.
Jullie reacties
hee
best wel raar inderdaad.
hier toch een paar tips:
- probeer snacks zoals chips,chocolade en snoep te vermijden.
- drink water
- als je honger hebt en je wilt iets eten drink dan 2 of 3 glazen water, dan heb je minder honger en ga je dus geen ongezonde dingen eten.
- ontbijt,lunch en avondeten niet overslaan! en daarbij nog 2 gezonde tussendoortjes.
- als je de neiging hebt om iets te gaan eten, ga dan naar je kamer en zet je muziek aan en zorg voor afleiding zodat je niet meer aan eten denkt.
- en blijf sporten! je traint heel veel dus als je je aan dit schema houdt dan moet het wel lukken.
het zou ook kunnen dat het gewoon je bouw is..
ik hoop dat je hier wat aan hebt:)
liefs Bibi