Ik ben te dik 11 eb 52.3 kilo help
Geschreven door Anoniempje op 10 aug 2013
Ik ben super DIK ik ben 11 jaar 1.64 en ik weeg 52.3 kilo dit is veel te zwaar ik ben de sterkste van de klas iedereen zegt dat het spieren zijn maar dat is niet zo help me met afvallen ik wil 10 kg afvallen help me
Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coördinator.
Verhalen, facts & meer
Jouw verhaal
Praat mee op het forum-
UiterlijkIk weet niet welke jas ik moet kopen voor mijn lichaamstype1
-
EtenBoulimia of anorexia k weet t niet meer2
-
LichaamIk vond het leuk om na de douchen te kijken hoe ik groei0
-
KopzorgenVriendin liegt6
-
Jij & anderenPotloodventer in de bus3
-
GewichtK ben iets te dik geworden wat moet k nu4
Jullie reacties
heb ik ook
Hoe moet je dat dan doen?
Ik ben zelf ook el en ik weeg 49.6 Je moet je er in iedergeval niet voor schamen. Je kan proberen wat minder koekjes en snoepjes te gaan eten en wat meer sporten
Groet een veel te dik meisje
Maar ik eet al best weinig koek en snoep en sport 3x per week en ik ben heel fanatiek dus hoe dan?
Ik heb precies hetzelfde probleem!! Iedereen uit mijn klas weegt rond de 40 en ik weeg ook iets van 50. Ik weet niet hoe ik goed kan afvallen. Iemand tips?
Ik heb precies hetzelfde probleem!! Iedereen uit mijn klas weegt rond de 40 en ik weeg ook iets van 50. Ik weet niet hoe ik goed kan afvallen. Iemand tips?
Ik weeg ook zoveel
ik ben heel nieuwsgierig of ik te dik ben of te dun ik twijfel want ik ben 1,56meterlang 11jaar oud en ik weeg 42 kilo is dat te dik
Ja
nee hoor drolletje, je bent zeker niet te dik! Je hebt een gezond gewicht. Dit kun je ook uitrekenen op de site via de BMI meter.
Ik heb een beetje ondergewicht volgens de bmi
je bent helemaal nie te zwaar dunno!
alles is hetzelfde tussen onze lengte enz. maar ik heb een bmi van 19 dus val vooral niet af
Ik ben 12 jaar en ben 1.66 lang. En weeg 51! Is dit normaal? Of moet ik afvallen?
ponygek er mogen wel wat kilotjes af maar als bij jou dit gewicht goed voelt moet je het zo laten XD
ik weeg 60 help me!
Ik weeg niet te zwaar, maar ik heb wel het gevoel dat ik dik ben. Soms zit kleding veel te strak, maar sommige kleding van dezelfde maat zitten te wijd.
Ow, ik ben ook 11 en ben ongeveer 42 kilo..
ik dacht dat ik zwaar was!
Zorg dat je niet zoveel eet, je moet natuurlijk wel genoeg eten,
eet veel groente en fruit,
omg ik ben pas dik ik ben 15 1.65 en ik weeg 49 :'(
heb je de bmi-test van 99gram.nl al gedaan? volgens mij valt het reuze mee, aangezien je 164 cm bent. Het gaat namelijk vooral om je lengte en minder om je leeftijd.
ik heb de bmi-test voor je gedaan en je hebt gewoon een normaal gewicht. nergens om je zorgen over te maken dus. :-)
Bij mijn kan het ook wat minder mijn bmi is wel gezond maar ik heb dat het wel wat minder kan ik snoep ook niet meer maar het gaat nogal sloom niet op een dieet gaan dat is harstikke slecht kijk maar is op internet hoe je gezond kan afvallen suc6 meiden
weetje,, jullie moeten niet zo zeuren met jullie 50 kilo of 52 kilo.. ik ben ook elf en weeg 60 kilo! ik heb echt hulp nodig! het lukt me sws niet :(
Ik ook ik ben niet de sterkste van de klas maar ik begin een grote buik te krijgen maar toen besefte ik dat dat cool is en stoer en i, ging lekker door dik zijn is cool als maar niet te dik wordt
Trouwens ik weeg 54
1
.
.
.
.
.
Ik wil ook dik worden ben net twaalf en weeg 52 maar ik wil 65 maar ik heb alleen een buikje ik vind fik zijn stoer en cool maar ook niet weer te dik
Reageer en tips please