Dun435

Geschreven door Duimpje op 11 jan 2016

Hoi,
Ik ben 11jaar en mijn lengte is 1.65 en 70 kilo
Ze zeggen vaak dat ik te dun ben en mijn moeder ook
Mijn moeder wil graag dat ik 30 kilo aankom
Zou ik dat doen

Xx
Dun meissie

Jullie reacties

12 jan 2016, 17:35 x

super sorry dat ik dit zeg maar je heb obesitas dat betekend dat je veeeeeeeeeeel te zwaar bent en als je 30 kilo aankomt ben je nog veeeeeeeel dikker en jouw gewicht is al veel te ongezond super sorry dat ik dit zeg maar in jouw geval zou ik gaan afvallen en probeer 200 gram groente en fruit te eten per dag voor de juiste vitaminen en echt met mate frisdrank en vruchtensap drinken en probeer *** te bewegen en probeer het echt rustig aan te doen met afvallen en neem kleine stapjes en probeer trampoline te springen of aan krachttraining te doen en probeer ook aan touwtje springen te doen met deze dingen verbrand je veel meestal je verbrand er niet al je vet gelijk mee weg hoor en als je gepest woord moet hier over naar iemand die je vertrouwd gaan bijvoorbeeld je ouders je leraar je bff of iemand anders die je vertrouwd en ps probeer ook nog naar een diƫtist te gaan zij of hem kan je hierover ook helpen om af te vallen succes nog met afvallen plzzzzz probeer aftevallen groetjes juliatje,

* dit bericht is aangepast door de moderator

12 jan 2016, 17:38 juliatje.

Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coƶrdinator.