16 jaar, 107 kg

Geschreven door Emilyken97 op 29 jul 2013

Hoi,
Ik ben 16 jaar, ben 1m70 groot en weeg 107 kg.
Ik ben zeer zwaarlijvig.
Ik heb al veel aan dieet gedaan.
Op men eten letten en water drinken.
Maar ik herval altijd terug ik men normale doen.
Ik zal toegeven dat ik nogal een snoepperd ben.
Het fleurt me op. Ik eet men problemen vaak weg.
Ik zou graag toch weer wat kilos weg willen. Kzou graag tusse de 70 en de 80 wegen.
Kunnen jullie me tips geven.
Dietiste heb ik al geprobeerd

Ik rij wel paard

Graag tips.
Danku wel op voorhand

Mvg

Jullie reacties

Laat iemand de lekkernijen verstoppen en beweeg en eet gezond voor een paar maanden.

30 jul 2013, 12:58 Nynke

Zet de knop om en ga ervoor. Als je wilt kun je het. Niet meer snoepen en gezonder eten dan val je snel af. succes je kunt het. xx

30 jul 2013, 23:13 thirzie

niet paard rijden dan kan je je paard pijn doen je mag niet als 100 gram weegt paard rijden en ik zal naar een huisarts gaan want dit is dodelijk vor je

31 jul 2013, 13:01 ninabijster

ninablijster!
dit is echt gemeen!
en het is niet dodelijk!
emilyken97, je kan het! heb er vertrouwen in!
als je begint moet je denken ik kan het! en niet ik val toch wel weer terug! gewoon blijven paardrijden (ik heb ook paardgereden en daar val je ook van af) en het is niet erg voor het paard. als het wel zo was had je paardrijdocent het vast wel gezegd toch?
Xxxxxx iemand die weet dat je het kan!

27 sep 2013, 15:56 sammie8990

Ik heb net zo'n soort probleem, alleen ben 14 en 90 kg.. VOor de rest ik vind het ook superlastig..

29 sep 2013, 12:54 butterfly_xx

ninabijster is niet gemeen . Dit is de waarheid . Maar zoals altijd is de waarheid hard

29 sep 2013, 13:56 mnb

Wat vervelend. Eten neemt de oorzaak niet weg. Als je mij je problemen wilt vertellen kan dat.

xxxx

29 sep 2013, 18:18 Demi

heaajj het is niet gemeen tis de waarheid je moet echt iemand inhuren ofzo om je te laten helpen en het is wel de waarheid kwil je niej bang make maar je moet er echt wat aan doen als je wilt afvallen moet je ervoor gaan.. en niet als een slappeling doorvreten... voor een paard zn rug is het niej goed ikzelf zit ook op paardrijden en als je zo groot bent heeft het paard geen plezier meer en krijgt rugproblemen of zakt misschien wel door... dus ga ervoor!!!!!! xAlicia

29 sep 2013, 18:28 alicia

Probeer zo weinig mogelijk te snoepen en beloon jezelf. Maar een ideetje...

30 sep 2013, 19:47 Lautjerien

Neem een ren apparaat en spreek met jezelf af dag je alleen een tussendoortje mag als je 1 km hebt hardgelopen. Zorg dag je goed ontbijt en stop met frisdrank, ook de light dranken, daar zit nelijk aspartan in en daardoor wordt het nog moeilijker af te vallen. Zoek het stofje maar eens op op internet en daar staat hoe slecht het voor je is. Hang foto's op van nog dikkere mensen in je kamer. Daardoor krijg je nog meer stimulans en denk je bij jezelf: zo wil ik niet worden. Elke keer als je stopt moet je een straf voor jezelf verzinnen, geen tv meer bijvoorbeeld of 2 km rennen in plaats van 1.

Als het je is gelukt om die 70/80 te bereiken ga dan door met rennen maar neem af en toe een tussendoortje. Teveel afvallen is ook niet goed.

6 okt 2013, 17:13 Doctor.Whovian

ninabijster is wel een beetje gemeen. ik zag laatst een vrouw van rond de 120 kilo op een paard zitten, dus niet stoppen hoor :) ik weet hoe intensief je kan rijden. en dat is ZWAAR! ik ben 14 jaar, 162 lang en weeg ongeveer 63/64 kilo. ook te zwaar dus maar ik kan hooguit 1 dag op sapjes, water en zo leven. daarna ga ik ook weer eten zoals altijd. heel irritant.

10 okt 2013, 07:00 die-gezette-meid

Haloo ik heb het zelfde probleem ben 1,72 en 107kilo oom veel te zwaar ben blij dat ik niet de enige ben!

6 jul 2014, 21:37 Okidoki9

Ohmygosh ik wil juist zo veel wegen, is t niet geweldig om zo zwaar te zijn?

30 mrt 2015, 22:48 gainergirl

Hoi ik ben 16 en weeg 106 kilo en jk rij ook gewoon paard en ik probeer okk alles maar wil nket maar mijn paard heeft geen moeite met mij dragen ook niet zonder zadel

2 mei 2015, 16:33 abc123

Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coördinator.