134 kilo

Geschreven door !01M op 19 jan 2015

HELP!!!
Van de week heb ik ook een oproep geplaatst waar ik 132 kilo woog. Ik ging net weer op de weegschaal staan en toen was ik 134!!! Mijn buik is enorm vet en dik. Ik ben een jongen maar mijn borsten zijn groter dan meiden in mijn klas. Ik ben 14 jaar 179 cm en 134 kilo.

Jullie reacties

134 sorry maar geloof ik niet echt

19 jan 2015, 23:19 onzekeremeid

Je hebt hier echt een probleem en daar moet snel wat aan veranderen... Eet gezond en met mate maar schrap geen maaltijden, drink alleen maar water en thee, drink heel veel water (2 a 3 liter per dag) en last but not least; Sporten! buikspieroefeningen! hardlopen!

21 jan 2015, 11:14 Justsomeone

als je dit niet kan volhouden BV, kan je je ook opgeven voor een vermagerschool het zeepreventorium BV, zij helpen jou de weg met afvallen te overbruggen, hopelijk zoek je hier hulp voor maar ga in ieder geval naar een diƫtiste als je je niet wilt opgeven voor het zeepreventorium, je mag en kan geholpen worden, obesitas kan ook zorgen voor hart problemen en dergelijke, doe er aub wat aan. Xxx

16 feb 2015, 08:37 Bela
3 mrt 2015, 20:43 rosa

Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coƶrdinator.