Zorgen over Vriendin

hoi,
Ik heb een vraagje, want ik maak me zorgen over mijn vriendin. ze eet niks op school. Terwijl ze echt niet dik is ofzo. Ze gooit het weg of neemt niks mee. Als ik erover begin is ze nogal kortaf en snel pissig. Ze zegt dat ze geen honger heeft. Maar ik weet niet of ik dat moet geloven:/ Moet ik het nu vertellen aan haar ouders? Of het er met haar nog eens over hebben? Of heeft ze geen anorexia denken jullie ? Ik wil haar namelijk heel graag helpen, maar weet niet hoe.

25 jun 2018, Abc


Reacties

plaats reactie
1

Hey Abc

Ik denk niet dat je het gelijk haar ouders moet vertellen want anders gaat ze je echt haten. Ik zou het eerst proberen om met haar te praten en als ze je echt niks erover vertelt, kan je mischien naar mentor maar dat zou ik haar ook inlichten

25 jun 2018, 11:06, Anoniem
2

Ik ben net als je vriendin een van mijn vriendinnen vind het bloedirritant dat ik niks eet enzo, maar daar word ik nog onzekerder van als ik jou was zou ik aan haar vragen of ze samen met jou naar de huisarts wilt gaan om te kijken voor hulp.
Waarschijnlijk zegt ze nee maar laat haar alles zien wat er met haar kan gebeuren zoals, onvruchtbaar en spieren sterven af enz.

Bij mij hielp het niet hellemaal maar ik denk er nu wel helderder door na en heb besloten om naar de huisarts te gaan.

xx

25 jun 2018, 13:06, KINDJE

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.