Weten of de jongen je leuk vindt

Heyy,ik vind namelijk een jongen een half jaar leuk.Dus in het eerst begon ik steeds meer met hem te praten,toen merkte ik ook dat hij naar mij staarde.Later gingen een paar meisjes tegen me zeggen dat hij me leuk vond(Ik natuurlijk kei blij) Ze vroegen aan mij of ik met hem verkering wilde.IK zat te twijfelen of het waar was,maar ik vertrouwde hun toch.De volgende dag vroegen ze aan hem of hij verkering wilde.Ze vroegen aan hem ,hij zei nee,de meisjes vertelden hem allemaal leugens dat ik hem kei leuk vond.Toen wist iedereen het,ik schaamde me kapot.Ik wou gewoon in het toilet verstoppen.Ik snap het niet,ik heb een gevoel dat hij me leuk vindt.Hij staart steeds naar mij,laatst hoorde ik dat hij over me praatte(Hij was met een gesprek met andere mensen en toen hoorde ik 2 keer mijn naam) Ik weet niet of hij me leuk wel leuk vindt en dat het gwn een leugen van hem was dat hij me niet leuk vindt.Ik weet het echt niet.Plz help,ik wil weer zo'n goeie relatie met hem hebben,maar sindsdien die meisjes het aan hem vroegen dat ik met hem verkering wou.Is de relatie minder sterk.

9 okt 2017, Vkookies


Reacties

plaats reactie
1

Hey lieve @Vkookies, wat leuk dat je verlieft bent. Maar zo flauw van de leugenaar. Echt ik denk dat het gewoon is dat jongens verlegen zijn. En ik denk dat hij schok. Meid, ik denk dat je het niet tegen klikspanen moet vertellen. 🍂

10 okt 2017, 16:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.