WAT HEBBEN JONGENS GRAAG IN EEN RELATIE ?

Hey , meisjes hebben graag in een relatie bv : in een jonge zijn armen slapen of dat hij met je vingers speelt ofdat hij je kust zodat je zwijgt & zo you know what i mean :D

Maar wat hebben JONGENS graag in een relatie ?

16 mrt 2013, TROLOOL


Reacties

plaats reactie
1

geen idee

xx
ikkke

18 mrt 2013, 15:03, ikke
2

gho daar heeft ze wat aan tsss
nou ik zou gewoon vragen wat ie leuk vind om te doen met je
iets gezelligs of gewoon thuis samen alleen.........
xxx So What

18 mrt 2013, 16:03, So What?
3

SEX SEKS SEX SEKS Dat hebben jongens in hun hooft als ze in een relatie zijn. Jongens en mannen denken alleen met hun LUL ,so to speak.

24 mrt 2013, 13:03, eczetera
4

HAHA, oké. HAHA, so to speak heeft het meisje boven me wel gelijk. Jongens denken over het algemeen aan seks. DIT BETEKENT NIET DAT JE METEEN MET HEM IN BED MOET KRUIPEN. Als een jongen je echt leuk vindt, zou hij dat als een afknapper kunnen zien. Verder willen jongens in een serieuze relatie humor! Echt waar, het toverwoord is humor. En niet teveel gezeik, zeker niet over je uiterlijk. Ze willen een leuk gesprek hebben, maar het moet niet saai worden. Samen gamen vinden ze meestal heel erg leuk, of iets drinken. Of een filmpje pakken. Daarnaast zijn seksuele dingen toch heel belangrijk. (Vanaf een bepaalde leeftijd.) Na een videospelletje op zijn bed bijvoorbeeld kunnen jullie prima wat zoenen en vrijen. Dat is spannend en leuk! (Ook spannende spelletjes samen doen vinden ze leuk.)

24 mrt 2013, 13:03, Victoire.
5

ik ging met 4 vriendinnen samen met 7 jongens uit de klas doen durf of waarheid doen.....das echt gezellig zo van doe je hand voor zijn mond en geef een zoen of geef een knuffel en dat soort dingen echt supergezellig ook bij degene gedaan waar ik verliefd op was..
xxalicia

14 jul 2013, 20:07, alicia
6

Dat zijn "meisje" hem complimentjes geeft en zichzelf is.

18 jul 2013, 20:07, verwijderd-wGF1uB
7

Jongens en mannen houden van hun vrijheid niet te veel plakken en zo .Plakken en zo op zijn tijd maar de meeste jongens en mannen gamen graag Er zijn er maar heel weinig die van dansen houden tenzij het een homofiel is dat is bijna altijd zo JAMMER Echten mannen denken met hun penis dat is waar hun verstand zit Dus als je een relatie goed wil onderhouden moet je veel heel veel pijpen

Gesproken naar waarheid Susje

21 jul 2013, 12:07, Susje
8

t klinkt soft maar niet alle jongens zijn wie ze voordoen ze vinden eerlijk heid belangrijk datwel en ook een jongen schaamd zig erg op een eerste date ofzo een jongen houd wel van een goedverzorgd meisje een beetje make up ,maar pasop word geen barbie! sommige meisjes schilderen inplaats van je opmaken en daar kraken jongens erg van af en doe niet anders dan dat je bent want je weetzelluf dat komt tog een keer uit!
praat voorral niet over je exen en hoe moeilijk het soms is roep hem niet met de naam van je ex haha ,stel vragen zodat ie weet dat je geibtresseerd in hem bent maar niet te veel,anders is t net een verhoor nou is t genoeegg..=

16 aug 2013, 16:08, hottchicka
9

De meeste mannen zoeken een partner die goed voor zich zelf op kunnen komen die een beetje losjes is en zo'n beetje de zelfde interesses hebben die zij hebben. Het moet geen kibbelgriet zijn die zich met van alles bemoeid wat er in zijn leven gebeurd dat vinden de meeste mannen erg vervelend sommige man maken dan ook de opmerking nec nec nec een beetje afstand is hierbij wel op zijn plaats

21 aug 2013, 21:08, suusje
10

idd jongens spreken idd met hun luwl het kan soms zijn dat hij mssn echt om een meisje geeft en niet meteen de lakens in wil gaan maar die kans is sws vrij klein ( helaas ) ik persoonlijk denk dat sommige jongens zich niet gedragen als wie ze echt zijn maar doen ze dat gwn om aandachte n goeie indruk te maken op het meisje waar ze een oogje op hebben

10 jun 2014, 18:06, nina :*
11

dat denk ik ook nina

10 jun 2014, 18:06, anoniempje !!
12

gwn jezelf zijn, dan is het altijd goed ;)

26 jun 2014, 19:06, rooz
13

Jongens willen meisjes die zich netjes kleed meisjes waarme je snel lol kunt maken en niet onzeker over komt jongens willen meisjes serieus met ze kan zijn

26 jun 2014, 23:06, onzekeremeid
14

Deze reactie boven mij vind ik echt gestoord. En ja, jongens willen alleen maar seks.

29 jun 2014, 21:06, Guns_and_roses
15

Sorry hoor maar niet alle jongens er zijn jongens die serieuse relatie wille en jongen die seks willen zijn jongen van 12 jaar dus ligt aan leeftijd met je alleen maat seks weet niet met wat voor jongens jij omgaat ligt aan leeftijd dus

2 jul 2014, 23:07, onzekeremeid
16

mijn jongen heeft het graag als ik in zijn armen kom liggen, dat hij me hand vast houd, of mij optilt. volgens mij vinden jongens het leuk om voor je te zorgen en je te beschermen.

4 jul 2014, 23:07, ik
17

jongens houden van relaxte meisjes die zich niet te veel druk maken over dingen die onbelangrijk zijn, en qua uiterlijk dat ze er verzorgd uitzien (verzorgde tanden, haar, lichaam) en normaal/lekker ruiken, als je stinkt houd je iedereen op afstand.

16 jul 2014, 19:07, tip
18

Als je duizend jongens heb zijn ze allemaal anders, al hebben ze gelijkwaardige gedachten kunnen ze toch anders reageren, (voorbeeld) de ene jongen is meer open in het sex leven, terwijl de andere hetzelfde gevoel heb maar houdt het sex leven privé, (enz). Het is maar net hoe ze groot gebracht zijn, en waar ze mee omgaan, daarom is er ook een tijd voor dating om die persoon te leren kennen, en als je verschillende keren het verkeerd heeft getroffen met een jongen, dan zijn ze nog niet allemaal zo. Nou de vraag is ook: wat is het gedrag van de persoon die een relatie heb met die jongen??

28 dec 2014, 17:12, fuente
19

Naar de film, gamen(jij en een jongen), humor(was al gezegd maar ja) en jongens willen altijd gelijk hebben. Mijn vriendje wilt altijd gelijk hebben. Als hij hetfout heeft dan is hij niet zo leuk. Gelukkig is hij best slim dus heeft hij niet veel fout. 😋 Okeeyyy sorry dat ik dit schreef💩💩

Xx Winnie de Poehhh

4 jan 2015, 11:01, Winnie de Poehhh
20

hondenkak

5 jan 2015, 18:01, ja ik ben het lol
21

jongens willen geen klefe gedoe doe gewoon normaal en als hij wil zoenen doe gewoon lekker mee maar zorg wel dat je niet al te klef bent x

5 jan 2015, 19:01, girll
22

Luister naar de jongen ga gewoon leuken dingen doen en wls je eens aleen ben vraag of hij wil kommen een film kijke of gammen
Als hij dan aanje zit moet je het toe latten of hij moet wel heel snel willen. Als hij op je rug gaat kietelen en onbewust meer naar je onderug gaat wil hij waarschijnlijk aan je kont zitten en heeft hij zin in sex.

Lucky

13 jan 2015, 06:01, kevin
23

eerst wil ze seks in bed en dan kom neuken en dan kinderen krijgen dat is de punt van jongen die relatie

22 mrt 2015, 14:03, meisjes die ook seks wil met jongens lekker neuken
24

ik denk dat jongens graag willen zoenen en op de juiste leeftijd sex willen maar misschien ook al wel je borsten of zo zien

10 aug 2015, 11:08, jessesategoeds
25

Jongens willen gewoon iemand die hun borsten laten zien, mannen willen iemand die lief voor ze is en kunnen vertrouwen.

10 aug 2015, 14:08, Hero/Villain
26

tijd voor hun eigen ;)

12 aug 2015, 02:08, bikinigek
27

Hey
Ik wil graag verkering
Met een jonge die ik kan vertrouwen
En graag snel mogelijk ❤️❤️

2 nov 2015, 19:11, Dai
28

@Dai nou dat gaat ook echt werken zo, ff op een forum dat zetten en dan komt die droomjongen zo naar je toe hoor. Nee, dacht het niet.

3 nov 2015, 20:11, really?
29

Hero vlilian 25 heeft wel gelijk mijn ex vriendje op school deed hij meestal normaal maar op skbuurtbehalet en ik heb heteen groepje vrienden stond
uitgemaakt en hem verwijdert op skype en hij vroeg steeds om seks enz.1 van de 2 redenen dat ik het uiteindelijk uitgemaakt heb en ik heb een oogje op een van zijn vrienden hij knap hij ruikt lekker enz. En hij woont maar 8 straten ver op bij mij
En ik denk dat hij mij ook leuk vind hij keek een paar keer naar en hij was wel altijd in de buurt behalve als hij in e

5 nov 2015, 21:11, Hoy hoy luiaard 🐼
30

als je als vrouw zeg, dat een jongen alleen maar aan sex denk, dan heb ze de goede die bij haar niet pas, gevonden,
mijn ervaringen zijn ook, dat er jongens zijn die alleen aan sex denken, maar er zijn ook jongens die aan serieuze relatie denken en behoefte hebben aan andere dingen dan alleen sex. Ik heb heel wat vrouwen en meiden gekend die hadden niet genoeg aan 5 keer sex op een dag,
ik zou zeggen: wordt je verliefd op een jongen die alleen maar aan zijn eigen lul denk, begin er niet aan,
Ik zou dan ook zeggen: als er meisjes zijn die ook aan der eigen poes denken, neem dan maar een relatie met die jongen die ook aan zijn eigen lul denk, meestal gaat dat vaak goed, want ze weten alle 2 hoe lekker het voel, en dat is op dat moment voor die 2 het belangrijkste.
er zijn net zoveel jongens als meisjes die alleen aan sex denken, zowel andersom,
als je de relatie niet aanstaat van de persoon, stop er mee voor je meer schade aanricht, dan dat er al is. en zoek iemand waar je ongeveer dezelfde gedachten mee heb,
op iedere potje past een dekseltje, veel succes

9 feb 2016, 13:02, fuente
31

Ik heb verkering met een jongen van 15, en ik ben 12! Maar we kunnen het goed vinden. We hebben dezelfde interesses en zitten op de dezelfde school en scouting en dansvereniging. Hij denkt amper tot nooit aan seksuele dingen. Z'n vrienden dan misschien wel, maar die zijn gestoord en denken raar over relaties. Dus je vind op een gegeven moment wel een jongen die bij je past, maar heb gewoon geduld.

2 mrt 2016, 21:03, Zeilster12
32

Meisje van hier boven
Als je graag Sex wil hebben met je vriend van 15, dat kan, geef hem wat aanleidingen ertoe, want het kan zijn dat Sex is niet het eerste waar hij aan denk, hij vindt misschien Sex niet het aller belangrijkste in de relatie, of hij kan er ook verlegen mee zijn, mijn advies is, doe rustig aan, laat hem af en tie horen wat belangrijk is in jou leven, zodat je mekaar ook beter ga leren kennen, dan kom het Sex vanzelf, jij ben nog erg jong, misschien loop hij daar ook een beetje mee,

2 mrt 2016, 22:03, Fuente
33

Iedereen zegt wel jongens willen alleen seks oke meestal wel maar der werd hier ook al gezegd als hij je aan wil raken laat dat dan toe nou nee het is jou beslissing en als hij iets wil wat jij niet wil zeg dat dat gwn en gwn zeggen waar je aan toe bent ze zullen dat echt wel snappen zo niet dan weet je ook waar t op staat want laat ik zeggen ik heb ook een jongen waar ik wel seks mee gehad heb al een paar keer maar verder niets das best kut maar maakt verder ook niet uit dus let er wel op dat sommige jongens alleen seks willen en verder niks want daar wordt je ook niet vrolijk van niet alle jongens zijn zo maar er zitten er altijd wel een paar tussen dus hoop dat iedereen wat aan de info heeft

Xx Alex

3 mei 2016, 18:05, Alex_2000
34

hy x
niet alle jongens zijn het zelfde. er zijn veel jongens die seks willen of willen kussen of knuffelen. maar heel veel daarvan durven allemaal de eerste stap niet eens te zetten. ze denken dat ze stoer en cool zijn maar vanbinnen durven ze het toch niet haha.
groetjes een meisje

8 dec 2016, 20:12, een meisje
35

Ik wil even reageren op het bericht een eindje hier boven van hoi hoi luiaard, dat is niet leuk dat je zo iemand behandeld, om commentaar te leveren op een jongen waar jij verkering me had, en die alleen maar om sex vroeg en dat jij je relatie daarom maar beëindigde,
Ik geloof niet dat jij die relatie beëindigde omdat hij jou om sex vroeg, maar jij beëindigde de relatie met hem, omdat jij meer interesse, en ook al een oogje op zijn vriend had, want je vindt hem knap, hij ruikt lekker, en hij woon naar een paar straten verder, als deze jongen jou om sex vroeg, dan geloof ik dat jij daar geen moeite mee heb, want zo ik jou verhaal lees, had jij niet veel gevoel voor je ex vriendje, maar wel voor zijn vriend, sorry dat ik dit zeg, het deed me even zeer, om jou bericht te lezen, je was opdat moment alleen op je eigen gericht, en niet op de jongens

8 dec 2016, 21:12, Fuente
36

Ik ben het volledig eens met het 2de bericht hierboven
Van een meisje,
Je heb volledig gelijk, en je heb veel zicht op jongens
Groetjes van fuente

9 dec 2016, 12:12, Fuente
37

Ik ben werkelijk teleurgesteld in de mensen die denken dat het draait om seks. Dit geeft echt een heel verkeerd beeld. Ik heb een hele lieve vriend en ik quote :"Ik wil gewoon een vriendin die wanneer ik zeg dat ik een plekje op mijn billen heb, zegt ;'oeh zal ik kijken?!?" #DatWouIkGraagKwijt 😜
Seks in een relatie is leuk, maar komt van 2 kanten. Lief zijn en voor elkaar zorgen. Dat is wat ie wilt.

8 jan 2017, 17:01, Oepsiedesiedoe
38

Seks

10 jan 2017, 08:01, Alex Hanrath
39

ik weet het niet

9 mrt 2017, 19:03, roos
40

Voor de persoon hier boven, van hallo
Als je beschrijf wat bedoel je ermee, kan je dan wat duidelijker zijn wat je zeg en voor wie het is bedoelt

17 mrt 2017, 21:03, Fuente
41

Jongens letten best veel op uiterlijk alleen het verschilt bij iedereen wat voor uiterlijk. Sommigen houden van heel dunnen en ik hou bijv. van dikke.

7 jan 2018, 22:01, TroyZz
42

Geld

8 jan 2018, 11:01, bram

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.