Waarom?? Gebeurd dit

Hoi Allemaal
Ik heb sinds ongeveer een maandje een vriendje en we spreken bijna elk weekend af maar nu vertelde hij gisteren dat die volgende week 10 dagen op vakantie gaat naar het buitenland. Waarom vind ik dat zo erg dat ik er wel om kan huilen? En het liefste wil dat die niet gaat?

Iemand dit weleens meegemaakt?

16 jul 2019, Ditbenik


Reacties

plaats reactie
1

Omdat je gevoelens voor hem hebt en hem gaat missen en je bij hem wilt blijven en daarom niet wilt dat hij gaat. Hier wat tips om die 10 dagen door te komen.
1Op het moment dat het ‘aaah-wat-mis-ik-jou’ gevoel het hardst toeslaat, realiseer je dan ook altijd heel sterk hoe enorm gezegend je bent met je vriend. Het feit dat je hem mist, betekent dat je heel erg gek op hem bent, en dat je heel erg blij ben met hem in je leven. Als je hem niet zou missen, zou je relatie misschien wel niet helemaal in orde zijn. Dus zie missen dan wel als iets positiefs.
2 Breng extra tijd met vrienden en familie door.
3 Wees eerlijk tegen je vriend over je gevoelens zo kan hij daar rekening mee op reis houden, misschien kunnen jullie chatten op Skype als hij weg is?
4 Het kan erg moeilijk zijn om de gewone dingen te blijven doen wanneer je verdriet hebt omdat je hem mist. De sleutel is hierbij om niet op te geven. Als je op een bepaalde dag te verdrietig of overstuur bent om iets te doen, vergeet dan niet dat er altijd een volgende keer weer is. Vergeet niet om trots te zijn op jezelf omdat je wel probeert om je best te doen, ook al lukt het dan niet. Blijf gericht op je beter voelen en houd een zeer positieve instelling!
5 Zorg goed voor jezelf om alles uit je dag te halen.
6 Maak plannen voor de tijd dat je alleen bent dus bijv. Gaan hardlopen,kamer opruimen,schilderen,dansen,boek lezen en nieuwe dingen leren bijv. De hoofdsteden van de wereld of een instrument leren bespelen.
Succes en zeg maar als je meer hulp wilt.

18 jul 2019, 09:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.