Waar verstoppen jullie je vibrator??

Het vingeren begint eigenlijk een beetje te vervelen, dus ben ik opzoek gegaan naar een vibrator.
Nu heb ik een mooie gevonden alleen durf hem nog niet te kopen, omdat ik niet wil dat mijn ouders of broers hem vinden en ik zelf nog geen goede verstopplek heb kunnen vinden.
Waar verstoppen jullie je vibrator?

4 nov 2020, berta


Reacties

plaats reactie
1

Vroeger bureau la die op slot kon

4 nov 2020, 10:11, Bikinigek
2

Als je geen kast of lade hebt die niet op slot kan, kan je hem achterin je sokken lade stoppen. Om hem dan helemaal niet te laten opvallen kan je 'm dan ook in een sok stoppen zodat het een sokkenbol lijkt.

5 nov 2020, 05:11, Famke
3

Tussen je ondergoed, dan kan je tegelijkertijd een sexy string uit je lade nemen.

6 nov 2020, 18:11, Lara
4

Ik de zomer in de binnenzak van mijn winterjas. Ik heb er dan 2 washandjes omheen en in de winter in mijn zomerjas. Ik weet dat niemand in mijn kast daar komt

6 nov 2020, 22:11, Lotte435
5

In je kussensloop (dat kan natuurlijk niet als je moeder of vader nog je bed verschoont)

7 nov 2020, 00:11, Lau
6

Heb hem thuis altijd in m'n handtas bewaard die in m'n kledingkast hing. Daar kwam nooit iemand aan. Als ik mijn tas nodig had legde ik hem tussen mijn spijkerbroeken. Ik had hen wel in een mooi zakje wat er bij zat. Anders vond ik het vies

8 nov 2020, 08:11, Bente

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.