Vriendjeesss

Hey guys, ik ben 14 en nog nooit verliefd geweest.... Is dit heel raar?

16 mei 2020, Sabrienenen


Reacties

plaats reactie
1

Nope. Ik ben 12 en ook nog nooit iest gehad. Mijn broer is 16 en heeft ook nog nooit een vriendje gehad.
Ik heb wel een lange afstands relatie, met me vriendje uit de toekomst 😜

17 mei 2020, 01:05, D💞
2

nee hoor, dit is totaal niet raar! Ik had al wel een vriendje op jouw leeftijd en ik dacht echt dat ik verliefd was. Terugkijkend was het gewoon mijn beste vriend en had de wereld me aangepraat dat ik verliefd was. Mijn eerste echte liefde, die ook echt voelde als een liefde, was toen ik 16 was. Met leeftijd 17 heb ik mijn vriend, waar ik nu nog steeds mee samen ben, leren kennen.
Dus die liefde komt nog wel ;)

17 mei 2020, 14:05, Auriane
3

Hey! Ik was 16 toen ik mijn eerste vriend kreeg, daar heb ik drie jaar een relatie mee gehad. Nu weet ik van vriendinnen dat toen ze op hun 14e ofzo een vriendje hadden dat dit nooit lang vol hield en eigenlijk nooit echt meer dan ‘gewoon vrienden’ was. Echte liefde komt later pas. Het is natuurlijk niet raar om een beetje uit te zoeken wat je leuk vind en dan ook een keer een ralatie van 1 maand krijgt. Maar een echte leuke vriend met wie je echt toekomst plannen wil maken komt later pas.

20 mei 2020, 11:05, Lau
4

Nee joh ik ben bijna 18 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Moet zeggen dat ik daar ook wel klaar voor ben nu maar op een een of andere manier is het lastig om iemand te vinden

6 aug 2020, 20:08, Sarahhh

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.