Vriendinnen/of geen vriendin

Hoi, ik heb even advies nodig.
Ik heb op school niet veel vriendinnen. Alleen maar van uit een andere klas. Die zie ik alleen na school. Maar ik heb 1 meisje bij ons in de klas die best erge dingen heeft gedaan bij mijn beste vriendin. Zo heeft ze een instgram acc aangemaakt en haar als fake vriendje gevraagt. Maar zij is de enige die mij ook mag in de klas. Mijn beste vriendin wil absoluut niet dat ik met haar om ga. En dat snap ik want ze is best sniekie want ze steelt ook.

Moet ik wel of geen vriendinnen met haar worden. Doe ik het niet dan sta ik alleen en heb ik nooit iemand in de klas om mee samen te werken. Maar doe ik het wel ben ik bang dat ik weer ruzie krijg met mijn beste vriendin en zit ik met iemand die je niet 100 prcent kan vertrouwen. Plzz help me uit deze situatie.

29 dec 2019, Loneleymeisje


Reacties

plaats reactie
1

Eigenlijk is het beste om die vriendin uit je klas te dumpen want zowel je beste vriendin als jij verdient beter en het is heel moeilijk in je klas maar je moet jezelf omringen met positieve mensen en niet negatieve mensen en ten slotte komt er alleen drama als je vriendinnen blijft met die uit je klas maar het is jou keuze. Sterkte

30 dec 2019, 18:12, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.