Vriendinnen issue

Hey allemaal,
Ik heb een "vriendin" die ik al sinds groep 3 ken en waarmee ik in groep 7 bevriend ben geraakt. We werden echte bff's en deden alles samen. We hadden laatst een ruzie (onze eerste) en dat was op Whatsapp wat ik heel irritant vind. Ik heb haar daarna nog maar 1x in t echt gezien i.v.m zomervakantie. Zij vind t ook award en dat zeggen we ook gwn. We doen er een beetje lacherig over (nog steeds via Whatsapp) maar ik heb een probleem. Toen ik bij mn oma was (toen begon de ruzie) zei mn oma iets... Ik weet alleen niet meer wat😂😁 echt heel slim maar sindsdien vind ik haar gewoon niet meer aardig ofzo.. Ik wil t tegen haar zeggen maar dat is zielig en ik vind t zonde on zo'n mooie/leuke vriendschap te verbreken... tips???
Xoxo

20 jul 2017, Teveel nadenkend meisje


Reacties

plaats reactie
1

waar gaat de ruzie over?

20 jul 2017, 00:07, <
2

Over dat ik flauw deed... Ik was die dag niet echt op mn best zegmaar😂

20 jul 2017, 00:07, Teveel nadenkend meisje
3

Iemand tips😣

20 jul 2017, 01:07, Teveel nadenkend meisje
4

Hey wat grapppig dat je in de nacht al wakker bent ik ook door onweer. Ik heb hetzelfde ik wil soms dood. Maar ik zou eerst bedenken of je het wel ECHT wilt. Straks ben jij nog zo verdrietig. Het is ook lastig. Maar vertel wel de waarheid straks breek je haar hart nog. Het komt wel goed en ik ben er voor je. Kusje S 17jr

20 jul 2017, 09:07, .
5

Hey S,
Bedankt voor het lieve berichtje. Wil je soms dood??? Pleas doe het niet😭❤❤. Er zijn zoveel mensen die van je houden. Waaronder ik (nu al😚). Als je wilt praten kan altijd xoxo

20 jul 2017, 21:07, Teveel nadenkend meisje
6

Heyy ik hou ook van jou Xx. Ik heb het gewoon moeilijk met mijn cijfers. En ik heb vaak ruzie met mijn ouders, maar jij bent te lief voor de wereld. Xx love jou

21 jul 2017, 13:07, .
7

Hey,
Haha ik ook met mn ouders is de leeftijd zeggen ze😬😅. En mijn ouders worden boos om de cijfers haha. Love u 2😊❤

21 jul 2017, 14:07, Teveel nadenkend meisje
9

Iemand verder nog tips 😊

21 jul 2017, 21:07, Teveel nadenkend meisje
10

ik vind dat ze niet zo moet overdrijven

21 jul 2017, 23:07, a
11

Lieve Teveel nadenkend meisje, je hebt wel gelijk dat het niet heel leuk zo zijn. Maar afwachten kan je inzien wat je vind. Of maak een briefje en schijf dingen op. Als je toch iets leuks doet met haar kan je wel lol beleven.

22 jul 2017, 10:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.