Vrienden of niet??

Heey ik heb een probleem

Ik zit in een team/selectie met alleen maar jongens. Ik ben het enige meisje. Mijn beste vriend zit hier ook in. Hij heeft een vriendin.
Laatst was ik in de kleedkamer en toen klopte hij aan. Ik deed snel kleding aan en deed open. Hij zei dat hij mij iets moest vertellen. Hij zei toen dan hij mij leuk vind en toen hebben we gezoend.
De volgende dag zijn we na de training met het team gaan zuipen bij hem thuis. Hij vertelde dat hij het na onze zoen meteen heeft uitgemaakt met zijn vriendin. Toen zijn we naar zijn kamer gegaan en toen hebben we sex gehad. Dat was mijn eerste keer en ik was blij dat het met hem was. Maar ik ben bang dat ik hem echt leuk vind, en ik voel ik me echt een sletje omdat het denk ik uit is door mij. Ik wil onze vriendschap niet verpesten en ik weet ook niet of ik wel wil dat de rest van het team/vrienden het weten. Mijn beste vriend heeft me wel op date gevraagd dus hij is echt serieus ik heb zoveel stress....!

Wat moet ik doen??

1 jul 2019, Babygorl


Reacties

plaats reactie
1

Ten eerste: het is niet jouw schuld, als het uit is gegaan is dat zijn probleem hij is verliefd op je geworden. Dat je seks met hem hebt gehad is dit niet erg denk er wel aan of dit echt de jongen is waar je een relatie mee wil beginnen aangezien het een vriend van je is laat het niet te snel gaan voordat je spijt krijgt ik zou er over nadenken want seks hebben met een vriend is iets wat niet zomaar gebeurt zorg dat je weet of hij een serieuze relatie wil voor dat het mis gaat! 💞

2 jul 2019, 21:07, I ❤ Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.