vragen pesten?

hallo allemaal, ik word vaak gepest op school en wou jullie een paar vragen stellen.

1. als jullie worden uitgescholden, wat is dan de beste manier om te reageren?
2. snijden jullie jezelf wel eens?
3. als jullie je depri voelen, slapen jullie dan nog goed?
4. terugslaan of laten?

29 mrt 2015, lisaboomxx


Reacties

plaats reactie
1

1. Gewoon terug schelden nooit met ziektes of discriminatie maar meer van "hou je bek dicht"
2. Ik doe dat ja allsjeblieft nooit aan beginnen. Ik dacht dat ik het ondercontrole kon hebben maar totaal niet dus... Al die littekens zijn vreselijk
3. Ik slaap dan slecht
4. Laten! Middelvinger omhoog en omdraaien
X

29 mrt 2015, 17:03, Gwn_Girl
2

hun uitlachen want vaak de pester zelf heeft veel problemen en richt ze op jou uit

29 mrt 2015, 23:03, s
3

Nergeren!!!
Niet aan beginnen!
nope
slaan ze??? Niet terug slaan dan kom je misschien in de probleme... zeg dat ze n leve moeten zoeken!!

En weet iemand anders di?? Vertel het zowiso aan je ouders die kunnen je helpen! Je kan misschien ook naar je mentor of mentrix gaan (als je op de midelbare zit) zodat die weten wat er gebeurt! En blijf erover praten stop je niet weg in je gedachtes en je kamer... en weet dat het niet aan jou ligt maar aan de pesters laat je niet klein maken blijf de sterke meid die in je zit!! Ik weet dat t moeilijk is maar probeer het maar ik hoop dat je hier wat aan hebt xxxx hou je taai t stopt op n keer wel.maar begin niet aan egre dingen zoals snijden of nog erger....xxx je kunt t

29 mrt 2015, 23:03, annoniempje123
4

negeren is de beste oplossing voor pesters

30 mrt 2015, 11:03, Thnunuok
5

dankjewel annoniempje123, snijden doe ik helaas al :( en ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen :( of iemand anders..

30 mrt 2015, 17:03, lisaboomxx
6

NEEE! Leg dat mes weg, je hebt er laten echt erge spijt van! Gewoon wegdoen. En dan zeggen dat als je jezelf snijdt dat je weet ik veel niet meer mag. NIET DOEN! Gewoon niet!!! Leg weg.

30 mrt 2015, 21:03, ‼️
7

Vertel dit alsjeblieft aan iemand, gewoon iemand die je vertrouwd, een vriendin, een tante, een broer/zus of je ouders, het maakt niet uit. Zoek hulp, of je maakt jezelf voor de rest van je leven kapot! Je kan ook met de kindertelefoon bellen, maar alsjealsjealsjeblieft zoek ergens die hulp! You can do it! <3

31 mrt 2015, 21:03, Sarah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.