Verliefd op mijn leraar

Dit wordt een lang verhaal ws. Sorry alvast! Ik ben dus voor het eerst in mijn leven echt verliefd. Maar dan ook wel zo verliefd dat ik haast geobsedeerd door hem ben ofs. Het probleem is dat hij mijn leraar is!! Ik ben 15, hij 26!! Maar hij is dus echt perfect en ik wil elk moment van de dag bij hem zijn. Elke keer als ik in de les zit heb ik het zo warm en gaan er trillingen over mijn rug! Het is zo fijn bij hem. En altijd als ik om uitleg vraag ofzo komt hij altijd bij me staan en dat is ook echt het beste gevoel ooit! Hij ruikt zo lekker... die hele geur van hem hangt ook in zn lokaal en ik vind het zo fijn. Ik kan me niet concentreren en niet slapen omdat ik alleen maar aan hem denk. Ik weet dat dit erg is! Maar alles aan hem klopt! Hij is zo perfect! Zn lach is de mooiste ooit! En naar zn stem zou ik dagen kunnen luisteren. Ik fantaseer ook heel vaak over hem ... je snapt wel.... maar het probleem is dus: dat dit niet kan! Ik weet dat dit fout is! Heel fout! Maar het is zo dubbel... het is het beste gevoel ooit maar toch voelt het soms ook verschrikkelijk omdat ik echt helemaal weg van hem ben en het natuurlijk onmogelijk is een relatie of dergelijke te krijgen en tja... ik mag niet op mijn leraar verliefd zijn! Maar hoe kan ik dit gevoel stoppen? Ik kan moeilijk uit zijn buurt blijven omdat hij een kern vak geeft en ik dus sowieso 3 dagen in de week een uur bij hem ben?!! Wat is jullie mening hier over? Kan dit? Is dit jullie wel eens over komen? En hoe kan ik dit stoppen? Xx me

17 jan 2018, Curiousgirl


Reacties

plaats reactie
1

Het komt echt heel fake over maar dat kan aan mij liggen... Probeer niet over hem te fantaseren of ga naar en psycholoog, spreek met jezelf af dat je pas na je 18e iets met hen kan dus wacht tot die tijd.

17 jan 2018, 18:01, .
2

hee, mijn vriendin had hetzelfde probleem. alleen zij was 13 en mijn leraar 40, we dachten 26 maar goed. hoe zij eraf is gekomen? laat het een beetje merken dat je hem leuk of aantrekkelijk vind, hij weet zelf dat dat niet de bedoeling is en gaat wss je een beetje skippen, dat zal in t begin wel kut zijn maar daarnaar niet meer en kom je eraf.
veel succes xx

17 jan 2018, 19:01, meisjeinlove
3

@. Ik snap dat het fake over komt en het klinkt miss wat overdreven ofs! Maar dit is dus echt hoe ik me voel! En die verliefdheid is echt zo erg... het is echt niet fake! Daarom plaats ik dit juist

17 jan 2018, 22:01, Curiousgirl
4

Je moet het hem vertellen. Ik snap dat het moeilijk is maar misschien kunnen jullie er samen uit komen?

19 jan 2018, 20:01, Sascha
5

Nee ik denk juist van niet @sascha
Juist als ze het vertelt gaat ze met hem om. Dat maakt het alleen maar moeilijker. En zoals je zegt ‘dan kunnen jullie er samen uitkomen.’ Dat hele ‘samen’ kan dus niet. Ze moet juist uit zn buurt blijven en slechte dingen uit hem halen!

19 jan 2018, 20:01, Ik
6

Ik denk dat het geen probleem is dat je verliefd op hem bent. Oke, hij is je leraar maar wat dan nog. Als die leraar nou bijvoorbeeld dierenarts geweest was, was er geen probleem... just go for it 😊 en btw ik snap wat je voelt, heb het zelf ook mee gemaakt

20 jan 2018, 00:01, Pien
7

Dat gevoel gaat wel over na een tijdje

20 jan 2018, 10:01, Kayleightje
8

gwn wachten tot je 18 bent of er met hem over praten ofte een andere docent

6 mrt 2018, 21:03, girlinlove
9

Als jij en hij het willen/leuk vinden, mond verder dicht houden en s6.
Maar dan ook tegen niemand vertellen en elkaar ook niet ontmoeten/aanraken op school/in de klas.
Ontmoeten en aanraken altijd buiten school.

7 mrt 2018, 21:03, troela
10

Gewoon laten merken dat je hem leuk vindt. Miss vindt hij jou ook wel leuk en wordt het echt wat.. gewoon voorzichtig een beetje flirten! Xx

25 mrt 2018, 20:03, Sophie
11

Vraag of je hem na school mag spreken, dan zeg je dat je problemen met hem hebt en dan vraagt hij Hz en dan zeg jij dat je misschien gevoelens voor heb hebt...heb je pll gekeken?? Daar heeft aria (Lucy hale) het met ezra (Ian harding) het lijkt een serieuze relatie, je komt dan ook niet zo snel van hem af omdat hij heeft dan ook interesse in jou en hij is al wat ouder dus hij verwacht kinderen en een happy family, dus let op, er komt geen pauze

22 apr 2018, 01:04, ‘-‘

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.