Verliefd of leuk vinden jongen 25 jaar

Hey, ik ben heel erg verliefd op een jongen die mijn leidinggevende is in een winkel. Ik praat niet veel met hem, maar hij is wel wat ouder dan ik... Ik vind hem alleen super grappig en aardig en hij heeft humor. Zoveel praat ik zoals ik al heb gezegd niet met hem, maar ik krijg het altijd helemaal warm als ik in zijn buurt ben. Hij leidt al een heel ander leven dan ik en dat maakt deze situatie erg lastig. Ik ga aankomend schooljaar hopelijk studeren en hij werkt al. Ik weet niet eens of hij een vriendin heeft, maar volgens mij niet. Hij vroeg ook een keer wat mijn leeftijd was en hij geeft me vaak een klein complimentje. Ik weet niet of hij tegen iedereen zo doet, want dat kan best. Hij doet namelijk aardig tegen zowat iedereen, is een heel vriendelijk persoon! Maar ik weet niet of hij me leuk vindt en hoe ik hier op een onopvallende manier achter kan komen. Maar het grootste obstakel is het leeftijdsverschil. Kan dit? Vinden mensen dit niet raar? En hoe weet ik of het wederzijds is? En kan het wel, met mijn leidinggevende? Ik heb overigens nog nooit een relatie gehad, gezoend, etc.... Ik schaam me hier heel erg voor omdat ik nog zo’n groentje ben die nog niks kan. Hebben jullie raad, advies, tips, tops, wat moet ik wel / niet doen, hebben jullie eigen ervaringen?
Kusjes Anna

20 apr 2020, Anna


Reacties

plaats reactie
1

Leeftijd is altijd iets lastigs. Ik zelf heb niets tegen grote leeftijdsverschillen, ik vind altijd dat zo lang beide partijen gelukkig zijn ze lekker moeten doen wat ze willen. Wel weet ik, uit ervaring, dat met een grote leeftijd dingen meekomen. Vooral de verschillende fase uit het leven. Ik was zelf nog middelbare school leerling en hij had een MBO studie afgerond. Ik zat echt nog onder de pannen van mijn moeder en hij woonde op zichzelf. Hierdoor begrepen we dingen van elkaar niet en kon niet alles samen. Het is uiteindelijk om deze reden ook uit gegaan.
Hij is de leidinggevende en ja in sommige bedrijven kan dit problemen geven. Mijn vriend was mijn leiding op scouting (we schelen maar 2,5 jaar dat wel), dit was een hobby en bracht al gedoe met zich mee haha. Maar dit is iets wat hij moet weten :)
Of liefde wederzijds is, tja dat weet je nooit tot je het vraagt. Dit hoeft natuurlijk niet heel direct. Je kan gezellig wat bijpraten met hem of een x afspreken na werk.
Liefde is liefde, de leeftijd (binnen bepaalde grenzen ofc) maakt niet uit, dus dat jij een groentje bent zou dan ook niet moeten uitmaken ;)

21 apr 2020, 12:04, Auriane
2

Dankjewel @Auriane. Maar hoe moet ik dit doen? Ik ga niet afspreken en ik zie hem al bijna nooit.

21 apr 2020, 16:04, Anna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.