Verkering met leraar?!

Ik heb een leraar voor Engels. Ik sta gemiddeld een 5.1 op Engels. Ik ben 13 en hij 23. Hij is getrouwd en heeft net een baby. Ik ben al heel lang verlieft op hem en hij geloof ik ook op mij, want hij knipoogt altijd naar mij in de pauze enzo. Laatst zei hij(net voor corona) dat ik moest nablijven. Ik had niks gedaan dus snapte er niks van. Tijdens het nablijven zei hij:' Ik vind je best geil. Als ik jou mag zoenen krijg jij op je volgende toets een 9.5.' Ik zei natuurlijk:' Ik ben ook op jou! Dus ja' daarop zei hij dat ik mijn toets met potlood in moet vullen zodat hij de fouten kan verbeteren. Die toets gaat 2 keer meetellen. Daarna zoende hij mij op mijn mond. En hij kneep in mijn b*rsten. Ik vond het heel fijn. En dat deden we steeds vaker. Nu hebben we geen school en mis ik hem. Ben ik raar??

29 apr 2020, Minnares


Reacties

plaats reactie
1

Het komt best veel voor, sommige films en series besteden ook aandacht aan dit onderwerp maar wat je leraar doet is fout want hij behandeld jou beter dan andere leerlingen en als mensen hier achter komen dan moet hij zoizo zen baan inleveren. Want de relatie tussen jou en de leraar is nu scheef, en hij kan daar misbruik van maken want hij is de leraar en jij de leerling. Hier wat voorbeelden van series en films waar zulke relaties voorkomen : Riverdale(serie), Razend(film), that's my boy(film), Rundfunk(serie) en de slet van 6vwo (serie)

29 apr 2020, 19:04, Juliatje.
2

Hij is getrouwd, dus hij is vreemd gegaan.... Hou in gedachten dat jij misschien niet de enige ben waarmee hij dit doet. En, bovendien. Als iemand hier achter komt, dan zal hij ontslagen worden en misschien zelfs in de gevangenis belanden, omdat hij het met minderjarigen doet...

Ik zou de relatie verbreken. Ik... tja dit kan nooit goed aflopen...

30 apr 2020, 08:04, me
3

Je moet hem aangeven, jij bent nog jong en begrijpt dit nog niet zo goed, maar de enige reden waarom hij je op zo'n manier behandelt is omdat hij een pedofiel is. Hij wilt je alleen daten voor je leeftijd, echt alsjeblieft luister naar me, vertel dit aan een volwassene die je vertrouwt, hij doet dit waarschijnlijk bij andere jongere meisjes. Misschien vind je hem knap of charmant, maar blijf uit zijn buurt, hij is je een volwassene en is fysiek en mentaal veel sterker.

2 mei 2020, 22:05, gr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.