Te laat??

Heyy,

Is het te laat om nu nog een yt acc te maken en 'bekend' te worden?

Xx

14 aug 2019, Emma


Reacties

plaats reactie
1

Nee hoor, als je maar uniek bent kan het. Als je wilt kan ik je daarvoor tips geven.

14 aug 2019, 17:08, juliatje.
2

Ja graag😊
Xx

14 aug 2019, 20:08, Emma
3

Mooi dat ik kan helpen en zeg maar als je meer advies wilt.SuccesAls je een poging wilt wagen om beroemd te worden op YouTube, dan zal je een unieke persoonlijkheid moeten uitdragen(zoals ik zei) en laten merken dat je begaan bent met je abonnees. Het vormen van een oprechte band met je publiek zal je zeker op de YouTube radar plaatsen en van daaruit kun je de fijne kneepjes van het vak toepassen om van alleen maar populair, uit te groeien tot een welbekende naam. Mensen zijn eerder geneigd om zich te abonneren op je kanaal als ze je echt hebben ontmoet in het leven. YouTube bijeenkomsten worden overal ter wereld gehouden en zijn een geweldige manier om aandacht te krijgen, vrienden te maken en je populariteit flink te vergroten ook. Als je de mensen ontmoet die zich hebben geabonneerd op je kanaal, bedank ze dan en doe moeite om ze persoonlijk te leren kennen dat vinden ze fijn. Houd ook je eigen kijkers in gedachten terwijl je je bezighoudt met je andere kanalen. Like video's waarvan je verwacht dat jouw kijkers er ook wat aan zouden kunnen hebben ook. Om ervoor te zorgen dat mensen terugkomen is het belangrijk om regelmatig je kanaal bij te werken. Doe als kan filmpjes posten volgens schema, zodat mensen weten wanneer ze nieuwe content kunnen verwachten. Zorg dat de video's t van hoge kwaliteit zijn en elke keer iets origineels bieden anders is het maar saai. De kijkers van je video weten binnen 10 seconden of je jezelf bent ook. Ben je grappig, intens, of lief en knuffelig? Wat je unieke persoonlijkheidskenmerken ook mogen zijn, laat het zien in je video's. Zoals je bent bij familie en vrienden, zo moet je ook zijn in je video's dat maakt het makkelijker. Anders gaan de kijkers ergens anders zoeken naar oorspronkelijkheid en entertainment. Vraag niet aan mensen om zich op je eigen kanaal te abonneren. Als je iets zegt in de richting van "abonneer je alsjeblieft op mijn kanaal," dan voelen mensen zich erg gedwongen. Zeg in plaats daarvan iets als, "als je deze video leuk vindt, geef het dan een thumbs-up en abonneer je voor meer content!" Maar beroemd op youtube zijn heeft een prijs : je bent ook verantwoordelijk voor je volgers sommige gaan je als rolmodel zien ook kan je een boel kritiek krijgen en moet je ook daar mee om leren gaan.

14 aug 2019, 21:08, juliatje.
4

Nog een tip: maak in het begin korte filmpjes en niet van 20 minuten lang. gewoon 5 tot 10 minuten is prima!

14 aug 2019, 23:08, Lau
5

Bedankt!!

15 aug 2019, 22:08, Emma
6

ATTENTIE!!!
BEGIN GEEN YT OM BEKEND TE WORDEN!!!!!!!!!!!
DAT IS NIET HOE HET WERKT, DE KANS OM BEKEND TE WORDEN IS EXTREEM KLEIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

als je het doet, doe het voor je plezier :)

16 aug 2019, 10:08, Sanne123

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.