Strings, sleterig of niet

Ik vraag dus af of het raar is om een string te dragen? Ik ben 13 en zit in de 1ste en ik draag een string. Bij het omkleden bij gym keken alle meiden me raar aan (die droegen allemaal boxershorts). Maar is het raar om een string te dragen in de 1ste want ik wil geen **** lijken want ik vind string gewoon lekker zitten.

15 jul 2018, Gina


Reacties

plaats reactie
1

Je moet zelf weten wat je voor ondergoed draagt. Ik zat zelf vorig jaar als laatste groeperingen, iedereen had string en ik boxer. Iedereen vond raar maar ik vind zelf het fijnste. Draag wat je fijn vind hun moeten het zelf weten.

16 jul 2018, 00:07, Bluemerel
2

Zonder string heb je vaak onderbroek lijn. Het is normaal als je gewoon een strijg draagt, dat merk je als je wat ouder wordt. Vele meiden hebben het. Gewoon doen wat je fijn vindt.

20 jul 2018, 19:07, Luna
3

Hey Gina,

Ik kan me goed voorstellen dat het even ongemakkelijk voor je was bij het omkleden met gym.
Ik denk dat het het belangrijkste is om je gevoel hierin te volgen. Als jij je het beste voelt bij het dragen van strings, dan moet je dat gewoon blijven doen. Het is soms erg moeilijk om eigenwijs je eigen smaak en voorkeur te volgen, maar uiteindelijk voel je je daar wel het beste bij en door.
Het maakt dus niet uit of iets raar of gek is, het maakt uit of het bij je past of niet.

You go girl!

22 jul 2018, 08:07, Amyxx
4

Ik draag een string

24 sep 2018, 02:09, String
5

Je hoeft niet iets te dragen

24 sep 2018, 14:09, Roos
6

@roos niet echt fris

2 okt 2018, 21:10, Bikinigek
7

Over een paar jaar dragen die andere meiden waarschijnlijk ook een string..

6 okt 2018, 14:10, Boterbloempje
8

Omg ik heb precies dezelfde struggle! Ik zit nu in de 2e en veel meide dragen strings maar het punt is niemand durft het bij gym😃 ik ga morgen ook naar school in een string! Ik heb wel om het op te bouwen ene oversized trui aan voor als het echt niet fijn wordt doe het gewoon en anders spreek je af met je vriendin dat zei het ook draagt dan ben je niet de enige!😘 x iemand van 13

21 okt 2018, 23:10, Annooonieempjee
9

Super slim annooonieempjde ik ga het morgen ook proberen!

21 okt 2018, 23:10, Kissssjes
10

ik wil graag strings dragen wat moet ik doen

19 mrt 2019, 21:03, Anoniem
11

Bij action kopen

24 apr 2019, 00:04, bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.