Ruzie op Snapchat

Oké laat ik bij het begin beginnen.
Ik deed een wedstrijd met mijn vriendinnen over wie iemand het eerst kon fixen op Snapchat.
Ik ging best wel lekker en ik kwam een jongen tegen die mij benaderde in plaats van ik hem. We hadden ‘s nachts wel 3 uur lang gesnapt. Ik kwam achter veel van zijn gevoelens. Hij was die dag bedrogen door zijn crush en was daardoor erg verdrietig. Ook zijn ouders zijn gescheiden en hij kwam net uit een depressie. Heftig en toen kwam hij ook nog aan zetten met dat hij me best wel leuk vond. Ik vertelde de waarheid over de wedstrijd en daar was hij niet blij mee. Maar wat hij niet begrijpt is dat ik hem leuk vind. Na een week had mijn vriendin mijn telefoon gepakt en deed alsof ze mij was en snapte hem dat ik hem leuk vond en het voelde alsof i Ivan een brug viel. Super vage shit enzo. Ik wist hier niks van maar hij had me door haar afgewezen. We hadden weer een week niet gepraat. Mijn vriendin zei dat ik moest checken of haar vriendje niet zomaar weg ging door iemand van snap. Dus ik ging op mijn extra account te werk. Ik kreeg zijn snap en deed gewoon vriendelijk tot dat ik er achter kwam dat het die jongen was. Hij kwam er ook achter dat ik het was en werd boos. Hij dacht dat ik hem aan het stalken was maar dat was niet zo. Mijn vriendin belde me op en zei wat ze op mijn telefoon een week geleden had gedaan en ik geloofde haar niet. Maar ik las de chat terug want sommige dingen waren opgeslagen. Ik ben nu boos op mijn vriendin en die jongen want hij gelooft me niet meer.

Ik wil weer leuke gesprekken met die jongen maar ik durf niet meer. Hij zei dat hij niet meer wou dat ik hem ging snappen en hij wou dat we op het begin meer snapte. Alleen ik probeerde een gesprek te beginnen maar het leek steeds nergens op.

Weet iemand hoe ik weer vrienden met hem kan worden of is het verpest

8 dec 2020, Sop


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat het is verpest
Je zou alles kunnen proberen uit te leggen

8 dec 2020, 18:12, Donut

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.